کد خبر: 411248
|
۱۳۹۹/۰۳/۲۲ ۰۹:۵۷:۰۵
| |

افتتاح 44 ایستگاه دیجیتال روستایی با حضور نوبخت در خراسان جنوبی

مدیرکل صداوسیمای خراسان جنوبی از افتتاح 44 ایستگاه دیجیتال روستایی با حضور نوبخت در خراسان جنوبی خبر داد.

افتتاح 44 ایستگاه دیجیتال روستایی با حضور نوبخت در خراسان جنوبی
کد خبر: 411248
|
۱۳۹۹/۰۳/۲۲ ۰۹:۵۷:۰۵

اعتمادآنلاین| علیرضا آیینه‌دار امروز (پنج‌شنبه، 22 خردادماه) در جمع رسانه‌های گروهی اظهار کرد: پوشش دیجیتال شبکه‌های تلویزیونی فرصت مناسبی برای رفع محرومیت‌ها از طریق معرفی ظرفیت‌های فرهنگی و تاریخی مناطق روستایی استان است.

وی افزود: تقویت و راه‌اندازی فرستنده‌های دیجیتال در روستاها به عنوان یکی از اساسی‌ترین نیازهای جامعه روستایی امروز و در نتیجه از مهمترین اولویت‌ها در راستای کمک به توسعه و پیشرفت استان است که در همین راستا در آذرماه سال گذشته تفاهم‌نامه‌ای مابین استانداری خراسان جنوبی و سازمان صداوسیما با حضور معاون توسعه و فناوری رسانه ملی به منظور تأمین اعتبار زیرساخت‌های مورد نیاز ایستگاه‌های دیجیتال و تخصیص تجهیزات فرستنده منعقد شد.

مدیرکل صداوسیمای خراسان جنوبی بیان کرد: تا قبل از انعقاد این تفاهم‌نامه ضریب نفوذ مراکز دیجیتال در استان کمتر از 90 درصد بوده است که با انعقاد تفاهم‌نامه مذکور در سال گذشته اجرای 83 ایستگاه دیجیتال در مناطق روستایی در دستور کار مسئولین استان قرار گرفت.

آیینه‌دار ادامه داد: از ابتدای سال جاری تاکنون 39 ایستگاه دیجیتال روستایی به بهره‌برداری رسیده است و در حال حاضر عملیات اجرایی 44 ایستگاه دیجیتال روستایی دیگر با همکاری و مشارکت صداوسیما و نهادهای انقلابی و نیز جو مشارکت اهالی و دهیاری‌ها در دست اجراست.

وی یادآور شد: با اجرای کامل این ایستگاه‌ها تا شهریورماه سال جاری ضریب بهره‌مندی پوشش شبکه‌های دیجیتال در سطح استان به میانگین کشوری ارتقا خواهد یافت.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها