انور قرقاش سه‌شنبه در کنفرانس مجازی سازمان یهودی سخنرانی می‌کند

روزنامه عبری «اسرائیل الیوم» ضمن تایید خبر مشارکت وزیر مشاور امارات در امور خارجه به همراه وزیر سابق دادگستری عربستان در کنفرانس مجازی کمیته یهودی-آمریکایی، از موعد سخنرانی این مقامات در نشست مذکور پرده برداشت.

انور قرقاش سه‌شنبه در کنفرانس مجازی سازمان یهودی سخنرانی می‌کند
کد خبر: 411703
|
۱۳۹۹/۰۳/۲۴ ۱۰:۴۳:۲۳

اعتمادآنلاین| انور قرقاش، وزیر مشاور امارات در امور خارجه سه‌شنبه این هفته در کنفرانس سازمان یهودی در چارچوب کمیته سالانه یهودی-آمریکایی شرکت خواهد کرد.

اسرائیل الیوم افزود، قرقاش در این کنفرانس که به صورت مجازی برگزار خواهد شد، سخنرانی خواهد کرد.

همچنین آنگلا مرکل، صدراعظم آلمان، محمد العیسی، وزیر دادگستری پیشین عربستان و دبیرکل انجمن جهان اسلام به همراه بنی گانتس، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی از طریق اینترنت در این جلسه شرکت خواهند کرد.

در این کنفرانس سالانه که کار خود را فردا (یکشنبه) آغاز کرده و پنج‌شنبه پایان خواهد داد، موضوعات مختلفی از جمله "پدیده در حال گسترش یهودستیزی، امینت اسرائیل، طرح به اصطلاح صلح معامله قرن و جایگاه یهودی‌ها در سیاست آمریکا" بررسی خواهند شد.

در این کنفرانس حدود 3000 تن از رهبران یهودی و غیریهودی سراسر جهان حضور یافته و موضوعات تعیین شده در دستورالجلسه بین‌المللی دیپلماتیک و یهودی را بررسی خواهند کرد.

روزنامه عبری زبان یدیعوت آحارونوت روز جمعه با انتشار مقاله‌ای از یوسف العتیبه، سفیر امارات در آمریکا به نقل از او نوشت، امارات می‌تواند درگاهی برای ارتباط اسرائیل با منطقه و جهان باشد.

العتیبه در ادامه نوشت، امارات برای امنیت بیشتر، روابط مستقیم و استقبال روزافزون از اسرائیل، مسوق‌ها و امتیازات زیادی را ارائه کرد.

احمد المدلل، از رهبران جنبش جهاداسلامی روز جمعه اظهار کرد: اظهارات سفیر امارات خطرناک هستند، برخی حاکمیت‌های عربی تلاش می‌کنند اسرائیل را در منطقه ما نهادینه کرده و سرزمین فلسطین را به اسرائیل تقدیم کنند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها