دیدار رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح با تعدادی از خانواده کشته‌شدگان هواپیمای اوکراینی

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور با تعدادی از خانواده‌های کشته‌شدگان سانحه سقوط هواپیمای اوکراینی دیدار کردند.

دیدار رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح با تعدادی از خانواده کشته‌شدگان هواپیمای اوکراینی
کد خبر: 411807
|
۱۳۹۹/۰۳/۲۴ ۱۵:۲۱:۲۳

اعتمادآنلاین| شکرالله بهرامی، رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور با تعدادی از خانواده‌های کشته‌شدگان سانحه سقوط هواپیمای اوکراینی دیدار کردند.

سازمان قضایی نیروهای مسلح اعلام کرد: «در این دیدار که دو ساعت و نیم به طول انجامید، رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان تهران، دادستان نظامی استان تهران، مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی سازمان قضایی نیروهای مسلح و بازپرس رسیدگی کننده به پرونده حضور داشتند.

در ابتدا، حجت الاسلام والمسلمین بهرامی رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور، ضمن ابراز همدردی مجدد با خانواده‌های شهدا و بازماندگان این سانحه، گزارشی از اقدامات این سازمان برای رسیدگی به پرونده سقوط هواپیمای اوکراینی و سپس دادستان نظامی تهران گزارش مشروحی درباره روند رسیدگی به پرونده ارائه کردند.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح در ادامه گفت: آماده شنیدن اظهارات و پاسخ‌گویی به اولیاءدم پرونده همچنین دریافت شکایت افرادی که تاکنون مراجعه نکرده اند، هستیم.

بهرامی احقاق حقوق بازماندگان این سانحه را اولویت سازمان قضایی نیروهای مسلح برشمرد.

در ادامه، خانواده شهدا این سانحه مطالب و خواسته‌های خود را مطرح کردند و خواستار رسیدگی دقیق به این پرونده و اطلاع رسانی مناسب مراجع رسمی و قانونی شدند.»

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها