آیت‌الله سیداحمد خاتمی:

مسئله انتخابات 1400 فعلا نباید در اولویت باشد/ مسئله اصلی معیشت مردم است

امام جمعه موقت تهران گفت: بنابراین آنان ‌که دلسوز این کشور هستند باید در این مقطع اولویت خود را همان‌گونه که مقام معظم رهبری فرمودند اقتصاد و فرهنگ بدانند.

مسئله انتخابات 1400 فعلا نباید در اولویت باشد/ مسئله اصلی معیشت مردم است
کد خبر: 412360
|
۱۳۹۹/۰۳/۲۶ ۱۵:۳۱:۵۸

اعتمادآنلاین| آیت‌الله سیداحمد خاتمی امام جمعه موقت تهران طی سخنانی درباره مطرح شدن موضوع انتخابات ریاست جمهوری سال 1400 توسط برخی محافل سیاسی علی‌رغم فاصله زمانی یکساله تا انتخابات و هم‌چنین وجود مشکلات اقتصادی و معیشتی برای مردم، اظهار داشت: آنچه در عرصه مدیریت کشور مهم است و اولویت اول را دارد و می‌توان گفت که ضروریست، ساماندهی معیشت مردم است و مبارزه با گرانی‌های مهار گسیخته که باید گفت لحظه‌به‌لحظه است.

وی افزود: مسئولان نظام اسلامی به‌ویژه قوه مجریه باید در این عرصه عاجل داشته باشند و رسانه‌ها و فضای مجازی هم مسئولان را در عرصه حل مشکلات اساسی کمک کنند. ازجمله عرصه‌های کمک این است که مسائل حاشیه‌ای را مسئله اصلی نسازند؛ مسئله انتخابات ریاست جمهوریِ سال آینده بی‌تردید اولویت اول نیست و زمان طرح آن فراوان است و در زمان خودش مطرح خواهد شد.

امام جمعه موقت تهران تصریح کرد: بنابراین آنان‌که دلسوز این کشور هستند باید در این مقطع اولویت خود را همان‌گونه که مقام معظم رهبری فرمودند اقتصاد و فرهنگ بدانند.

آیت‌الله خاتمی ادامه داد: ضمناً برخی از حاشیه‌سازان عملاً در پی دوقطبی کردن کشور و در نهایت ریختن آب به آسیاب دشمنان هستند، از اهل بصیرت انتظار می‌رود که در این دام نیفتند.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها