اظهارات مشاور رییس‌جمهور درباره مجلس یازدهم

مشاور رئیس‌جمهور با اشاره به عملکرد مجلس یازدهم گفت: سوال اساسی این است که با کدام منطق و کدام تضمین، مردم و جامعه سیاسی باید به این مطالب پراکنده این مجلس توجه کنند.

اظهارات مشاور رییس‌جمهور درباره مجلس یازدهم
کد خبر: 413436
|
۱۳۹۹/۰۳/۳۱ ۱۲:۵۴:۰۱

اعتمادآنلاین| حمید ابوطالبی، مشاور رئیس‌جمهور با اشاره به عملکرد مجلس یازدهم گفت: سوال اساسی این است که با کدام منطق و کدام تضمین، مردم و جامعه سیاسی باید به این مطالب پراکنده این مجلس توجه کنند.

حمید ابوطالبی در حساب شخصی توئیترش درباره مجلس یازدهم نوشت:

بهارستانِ جدید با گفتمان انقلابی - عدالت‌خواهی همواره برسه محور تکیه می‌کند: "حزب‌الّلهی بودن؛ انقلابی بودن؛ جوانگرا بودن" و تاکید بر این‌که تفاوت اصلیِ آنان با پیشینیان در انقلابی بودن و غیرانقلابی بودن، به عنوان دو گفتمان و رویکرد است.

معنای این امر آن است که سال1400 می خواهد به جای سال 1358بنشیند؛ و انقلابیونِ جدید40ساله به جای جوانانِ 20تا30 ساله آن دوران که رژیم پهلوی را دیده، آفریننده انقلاب بوده، در دفاع مقدس حماسه ساخته وکشور را از بحران‌ها رهانده‌اند.

امّا مهم این است که آنان گفتمانِ روشنی ارائه می‌کرده‌اند؛ درحالی‌که این انقلابیون برخلافِ مشروعه‌خواهان هیچ گفتمانِ روشن، هیچ رویکرد یکپارچه و هیچ برنامه‌ای جز مطالبی پراکنده ندارند؛ سوال اساسی این است که با کدام منطق و کدام تضمین، مردم و جامعه سیاسی باید به این مطالب پراکنده توجه کنند؟

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها