مهدی چمران، فعال سیاسی اصولگرا:

استادان انقلابی وقت و انرژی‌شان را صرف پاسخگویی به تهمت‌ها نکنند

از یک استاد در تراز انقلاب چنین انتظار است که در برابر تهمت‌ها و گزافه‌گویی‌ها راه آنها را دنبال نکند اما این چیزی است که متاسفانه در کشور ما رایج است و انرژی و وقت زیادی را از افراد برای این چنین موضوعاتی می‌گیرد.

استادان انقلابی وقت و انرژی‌شان را صرف پاسخگویی به تهمت‌ها نکنند
کد خبر: 413796
|
۱۳۹۹/۰۴/۰۱ ۱۷:۱۵:۵۱

اعتمادآنلاین| یک فعال سیاسی اصولگرا گفت: از یک استاد در تراز انقلاب چنین انتظار است که در برابر تهمت‌ها و گزافه‌گویی‌ها این راه را دنبال نکند، ولی متاسفانه در کشور ما چنین چیزی رایج است و انرژی و وقت زیادی را از افراد می‌گیرد.

مهدی چمران در سومین آیین بزرگداشت استاد تراز انقلاب اسلامی با بیان اینکه استادان تراز انقلاب کسانی هستند که تلاش‌شان با ارزش‌های انقلاب اسلامی در تناسب است، اظهار کرد: شهید چمران معتقد بود که باید در مقابل کارشکنی‌ها هیچ‌گاه از فعالیت سازنده خسته نشد و در برابر ظلم هیچگاه همان روش را پیش نگرفت.

وی افزود: از یک استاد در تراز انقلاب چنین انتظار است که در برابر تهمت‌ها و گزافه‌گویی‌ها راه آنها را دنبال نکند اما این چیزی است که متاسفانه در کشور ما رایج است و انرژی و وقت زیادی را از افراد برای این چنین موضوعاتی می‌گیرد.

این فعال سیاسی اصولگرا تاکید کرد: ما در جایگاه خوب علمی قرار داریم و این پیشرفت را ادامه خواهیم داد و بازنخواهیم ایستاد، ولی امیدواریم که این پیشرفت و راه آن را با توجه به همین ارزش‌های اخلاقی و انسانی پی ببریم.

چمران با اشاره به بخشی دیگر از اندیشه‌های برادر خود اظهار کرد: دکتر چمران در کنار امام موسی صدر رهبر عالیقدر شیعیان لبنان که نمی‌دانیم سرنوشت این مرد بزرگ تاریخ به کجا انجامید، توانستند برای اولین‌بار در تاریخ مقاومت اسلامی را تشکیل دهند و اسراییلی‌ها را از جنوب لبنان بیرون کردند.

وی یادآور شد: شهید چمران معتقد بود هرچند ما از لحاظ عدد و اسلحه کمتر از دشمنان خود هستیم، اما تاکید می‌کرد که ما باید ارزشهای الهی را دنبال کنیم و مشعل آن را برافراشته داریم؛ چرا که جنگ اصلی جنگ میان ارزش‌های الهی با سایر ارزشهاست.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها