علی مسعودی، کارگردان:

«نوروز رنگی» مردادماه کلید می‌خورد/ تعهد 10ساله یک کمدین به تلویزیون

علی مسعودی کارگردان «آخر خط» معتقد است تعهد گرفتن تلویزیون از بازیگران تازه‌کار این مجموعه اقدامی حرفه‌ای بوده که باعث می‌شود پروژه‌ها به مشکل نخورند.

«نوروز رنگی» مردادماه کلید می‌خورد/ تعهد 10ساله یک کمدین به تلویزیون
کد خبر: 413840
|
۱۳۹۹/۰۴/۰۲ ۰۸:۳۰:۳۷

اعتمادآنلاین| علی مسعودی بازیگر و کارگردان درباره سریال «آخر خط» که این شب‌ها از شبکه سه سیما پخش می‌شود، گفت: کارگردانی مجموعه طنز «آخر خط» که هم اکنون از شبکه سه در حال پخش است را انجام داده‌ام و در این مجموعه بازی هم کرده‌ام، به نظرم کار خوبی شده و امیدوارم مردم دوست داشته باشند.

وی افزود: در شرایط فعلی خصوصاً با آمدن کرونا که گویا قصد رفتن هم ندارد، مجموعه‌های طنز می‌تواند حال و هوای مردم را عوض کند و از این بابت خوشحالم که پخش مجموعه «آخر خط» آغاز شده است.

«نوروز رنگی» مرداد در مشهد کلید می‌خورد

مسعودی درباره کارهای دیگر خود از جمله سریال نوروزی شبکه سه گفت: هم اکنون مجموعه «نوروز رنگی» را با سیما فیلم جلو می‌بریم و ان‌شاءالله در مردادماه این کار را در مشهد کلید خواهیم زد.

وی در ادامه درباره تعهد 10 ساله بازیگر مجموعه «آخر خط» به تلویزیون گفت: من وقتی این خبر را شنیدم بسیار خوشحال شدم چراکه این روند را بسیار درست می‌دانم و معتقدم قبل از این‌ها باید این قبیل کار انجام می‌شد.

بازیگرانی که با تلویزیون معروف می‌شوند و به پروژه‌ها آسیب می‌زنند

این بازیگر ادامه داد: افراد زیادی هستند که از طریق تلویزیون معروف می‌شوند ولی برخی‌شان بعد از معروفیت کارهایی می‌کنند که خیلی‌ها را دچار زحمت می‌کنند و چه بسا پروژه‌هایی که بواسطه برخی کارهای آن‌ها آسیب می‌بیند.

وی افزود: از طرف دیگر با وجود تولیدات زیادی که امروز صورت می‌گیرد و برخی از آن‌ها موسمی هم هست نرخ دستمزدها و… طوری است که وقتی شما یک هنرپیشه را پیدا می‌کنید و روی او سرمایه گذاری می‌کنید دفعه بعد نمی‌توانید از این سرمایه استفاده کنید و به نظر من بستن قرارداد حرفه‌ای مدت‌دار چاره کار است که البته چیز نو و جدیدی هم نیست.

این کارگردان افزود: خود من در پروژه‌ای که مشغول هستم هم این کار را خواهم کرد چراکه گرفتن تعهد حرفه‌ای از افراد را یک کار حرفه‌ای می‌دانم که به نفع همه است.

مسعودی در پایان گفت: تعهدی که برخی هنرمندان به تلویزیون می‌دهند اول به نفع خودشان است و بعد به نفع سازنده و تلویزیون. این کار در صورتیکه درست اجرا شود می‌تواند برخی مشکلات ما را حل کند.

علی صبوری استندآپ کمدین «خندوانه» که برای اولین بار این شب‌ها به‌عنوان بازیگر در سریال «آخر خط» ظاهر شده است، برای حضور در این سریال تعهد 10 ساله به صداوسیما داده است تا همه فعالیت‌هایش به‌خصوص در فضای مجازی تا 10 سال آینده با اجازه مدیران سازمان صداوسیما باشد.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها