کد خبر: 414000
|
۱۳۹۹/۰۴/۰۲ ۱۴:۴۹:۳۶
| |

بلیت سینما گران شد

در شرایطی که ماه گذشته رییس انجمن سینماداران اعلام کرده بود بلیت سینماها امسال گران نمی‌شود، سامانه‌های بلیت فروشی از صبح امروز در حال فروش بلیت در تمام روزها و سانس‌ها با قیمت 22 هزار و 500 تومان هستند.

بلیت سینما گران شد
کد خبر: 414000
|
۱۳۹۹/۰۴/۰۲ ۱۴:۴۹:۳۶

اعتمادآنلاین| در شرایطی که ماه گذشته رییس انجمن سینماداران اعلام کرده بود بلیت سینماها امسال گران نمی‌شود، سامانه‌های بلیت فروشی از صبح امروز در حال فروش بلیت در تمام روزها و سانسها با قیمت 22 هزار و 500 تومان هستند. پیگیری‌ها از این سامانه‌ها حاکی از این است که سینماداران این قیمت را در سمفا اعلام و در سامانه‌ها لحاظ شده است.

نکته عجیب اما اعلام نشدن این تصمیم از سوی شورای صنفی نمایش است. شورایی که تنها با حضور پخش‌کنندگان و سینماداران و تهیه‌کننده منصوب سازمان سینمایی در حال تشکیل است و بعد از انتخابات جنجالی شورای صنفی نمایش، کانون کارگردانان جلسات این شورا را تحریم کرده و خانه سینما هم اجازه برگزاری جلسات در ساختمان‌هایش را نمی‌دهد. فعلا اما نتیجه این شورای آشفته بی‌نظمی‌ بی‌سابقه اکران و افزایش ناگهانی قیمت بلیت در یک شب بوده

پیگیری‌ها از مسئولان به این پاسخ رسیده که قیمت افزوده شده به بلیت مالیات بر ارزش افزوده‌ایی است که باید سینماداران بدهند و به سادگی و بدون پاسخ دادن به هیچ نهادی مالیاتشان را گردن مردم انداختند. از امروز مخاطبان سینما باید مالیات سالن‌داران را هم پرداخت کنند.

منبع: سینمادیلی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها