کد خبر: 414114
|
۱۳۹۹/۰۴/۰۳ ۰۹:۰۳:۰۰
| |

بازیکنان تیم ملی در انتظار آغاز اردوها

عزت‌اللهی در خصوص حضور اسکوچیچ در تیم‌ملی ایران گفت: تیم‌ملی الان در برهه حساسی است و ما هم منتظریم زمان برگزاری اردوها مشخص شود. امیدوارم بتوانیم بازهم به جام جهانی صعود کنیم و دل مردم را با این اتفاق شاد کنیم.

بازیکنان تیم ملی در انتظار آغاز اردوها
کد خبر: 414114
|
۱۳۹۹/۰۴/۰۳ ۰۹:۰۳:۰۰

اعتمادآنلاین| سعید عزت‌اللهی، هافبک دفاعی تیم ملی، درباره حضورش در تمرینات تیم ملوان اظهار کرد: با توجه به تعطیلی لیگ‌های خارجی به ایران آمدم و فرصتی هم فراهم شد که بتوانم به تیم سابقم و دوستانم در ملوان سر بزنم. ملوان در برهه حساسی قرار دارد اما امیدوارم از این شرایط به سلامت عبور کند و برای فصل بعد با برنامه‌ریزی بهتری در لیگ حاضر شود.

او در مورد عملکرد اکبر میثاقیان، سرمربی تیم ملوان، توضیح داد: میثاقیان کارنامه مشخصی دارد و تیم‌های زیادی را به لیگ برتر آورده است. به نظرم مربی‌ای نیست که نیاز به تعریف و تمجید من داشته باشد.

هافبک تیم‌ملی اضافه کرد: مشکلات و موانعی که در سال‌های اخیر به وجود آمد باعث شد ملوان از جایگاه واقعی خود فاصله زیادی بگیرد. اما الان با بازیکن‌هایی که به تیم اضافه شده و حمایت‌های که از مسئولین انتظار می‌رود احتمال حضور مجدد آن در سطح اول کشور وجود دارد. امیدوارم این اتفاق را در فصل آینده شاهد باشیم.

عزت‌اللهی در خصوص حضور اسکوچیچ در تیم‌ملی ایران گفت: تیم‌ملی الان در برهه حساسی است و ما هم منتظریم زمان برگزاری اردوها مشخص شود. امیدوارم بتوانیم بازهم به جام جهانی صعود کنیم و دل مردم را با این اتفاق شاد کنیم.

منبع: برنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها