کد خبر: 414182
|
۱۳۹۹/۰۴/۰۳ ۱۱:۱۷:۳۲
| |

بیشترین پاساژها و گودهای رهاشده در کدام مناطق تهران قرار دارند؟

عضو شورای شهر تهران با اشاره به تعداد گودهای رها شده در منطقه 2 گفت: این منطقه را باید منطقه گودها و مال‌های رها شده بنامیم!

بیشترین پاساژها و گودهای رهاشده در کدام مناطق تهران قرار دارند؟
کد خبر: 414182
|
۱۳۹۹/۰۴/۰۳ ۱۱:۱۷:۳۲

اعتمادآنلاین| احمد مسجد جامعی امروز در جریان جلسه امروز شورای شهر تهران و پس از ارائه گزارش حامد حسینی درباره منطقه 2 و دبیر شورایاری محله شهرک قدس اظهار کرد: اصل کار شواریاری‌ها ارتباط با مردم است و این مسئله باید حفظ شود و در واقع گزارش شورایاری‌ها همانند گزارش شهرداری است.

وی با اشاره به گزارش مطرح شده از سوی رابط شورایاری منطقه 2 خاطرنشان کرد: منطقه 2 از مناطق برخوردار است و در واقع مدیریت شهری به دنبال کسب درآمد در این منطقه است همچنین در این منطقه ما شاهد تعداد قابل توجه مجتمع‌های تجاری و مال‌ها هستیم.

مسجدجامعی گفت: طی بازدیدی که حدود یک سال پیش از منطقه 2 داشتم، سرمایه‌گذاران به دنبال احداث 50 مال و مجتمع تجاری بودند همچنین منطقه 2 با توجه به شرایط آن باید منطقه گودها و مال‌های رها شده بنامیم!

وی خاطرنشان کرد: حدود یک سال پیش 35 گود رها شده در منطقه 2 وجود داشت که آمار قابل توجهی است همچنین دو محل اسکان غیررسمی در منطقه 2 وجود دارد که بارها تاکید بر حذف این دو محل شده اما همچنان این دو محل وجود دارد و باید به این مسئله توجه شود.

وی همچنین به برخی از اقدامات انجام شده در منطقه 2 اشاره و تصریح کرد: تولید آبچرخانی و افزایش تولید آبچرخانی و استفاده از این ظرفیت برای آبیاری و انجام اقدامات مشترک فیمابین شورایاری‌ها و شهرداری منطقه 2 در بحران ویروس کرونا قابل تقدیر است.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها