کد خبر: 414423
|
۱۳۹۹/۰۴/۰۴ ۱۰:۱۲:۴۶
| |

مطهری و قایدی استقلال را خوشبخت می‌کنند؟

غیبت دیاباته و احتمال حضور هم‌زمان مهدی قایدی و امیرارسلان مطهری در ترکیب استقلال مهمترین نکته دیدار فولاد و استقلال است؛ 2 مهاجمی که به ترتیب با 9 و 8 گل زده در رده‌های دوم و سوم جدول گلزنان لیگ نوزدهم قرار دارند و فرصت خوبی برای رسیدن به صدر و رد کردن شهریار مغانلو و عیسی آل‌کثیر دارند.

مطهری و قایدی استقلال را خوشبخت می‌کنند؟
کد خبر: 414423
|
۱۳۹۹/۰۴/۰۴ ۱۰:۱۲:۴۶

اعتمادآنلاین| مصدومیت تبریزی و آماده نبودن دیاباته، سرمربی استقلال را مجاب می‌کند تا دوباره از زوج زهردار قایدی و مطهری که تاکنون 17 گل را در لیگ نوزدهم به ثمر رسانده‌اند، استفاده کند.

امروز (چهارشنبه) لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت 21 در ورزشگاه شهدای اهواز و با دیدار فولاد خوزستان استقلال دوباره آغاز خواهد شد و فوتبال ایران دوباره رنگ توپ و تور را به خود خواهد دید. دیداری که در آن استقلال فرصت دارد با برتری برابر فولاد به رده دوم برسد و برعکس در صورت پیروزی شاگردان نکونام، خوزستانی‌ها به منطقه سهمیه لیگ قهرمانان آسیا خواهند رسید.

البته از مهم‌ترین نکات این بازی، غیبت دیاباته و احتمال حضور هم‌زمان مهدی قایدی و امیرارسلان مطهری در ترکیب استقلال است. 2 مهاجمی که به ترتیب با 9 و 8 گل زده در رده‌های دوم و سوم جدول گلزنان لیگ نوزدهم قرار دارند و فرصت خوبی برای رسیدن به صدر و رد کردن شهریار مغانلو و عیسی آل‌کثیر دارند. مصدومیت تبریزی و آماده نبودن دیاباته این فرصت را می‌دهد تا این 2 دوباره زوج خطرناکی را در کنار هم ایجاد کنند که پیش از تعطیلی لیگ به دلیل شیوع ویروس کرونا بارها این زوج جواب داده بودند.

درخشش ویژه در دربی و دیدارهای پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا، به خوبی از این 2 مهاجم یک زوج زهردار برای خط حمله تیم مجیدی ایجاد کرده که سرعت قایدی با تمام‌کنندگی مطهری می‌تواند هر دفاعی را در لیگ نوزدهم اذیت کند. این 2 مهاجم که روی هم 17 گل به ثمر رسانده‌اند حالا فرصت صدرنشینی در جدول گلزنان و نزدیک شدن به کفش طلای فوتبال ایران را دارند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها