ناطق نوری ارتباط خود با اکبر طبری را تکذیب کرد / حمید رسایی دروغ می‌گوید

رییس دفتر حجت‌الاسلام اکبر ناطق نوری درباره ادعاهای مطرح شده از سوی اکبر طبری گفت: صراحتا عرض می‌کنم که این مطلب، مطلقا و تماما خلاف واقع و کذب محض است. تشخیص کذب بودن این سخنان، کار دشواری نیست.

ناطق نوری ارتباط خود با اکبر طبری را تکذیب کرد / حمید رسایی دروغ می‌گوید
کد خبر: 414823
|
۱۳۹۹/۰۴/۰۵ ۱۹:۵۶:۰۰

اعتمادآنلاین| رییس دفتر ناطق نوری در پاسخ سوالی در مورد توییت منتشر شده اخیر از سوی حمید رسایی نماینده اسبق مجلس و هدف از طرح این اتهامات گفت: متاسفانه باید بگویم که این قبیل اقدامات در راستای اهداف جریان نفاق و همین‌طور موج عوام فریبی سال‌های اخیر هست که هر مناسبت و حادثه‌ای را فرصت مناسب برای تخریب شخصیت‌های سابقه‌دار انقلاب و چهره‌های محبوب مردم، بشمار می‌آورند.

وی افزود: اگرچه اصل وجود چنین عناصری در جامعه، بخصوص در تاریخ انقلاب، قابل انکار نیست ولی آنچه موجب حیرت است، دست باز این طیف، برای زدن افترا، دروغگویی و تشویش اذهان عمومی در پیشگاه مراجع ذی‌صلاح و همزمان سکوت آنها است.

رییس دفتر ناطق نوری ادامه داد: البته در این مورد برخی قائلند چه بسا طرح چنین شایعات کذب، با نیت ایجاد انحراف در مسیر دادرسی و اخلال در روند رسیدگی به این پرونده است.

وی در پاسخ به این سوال که ارتباط اکبر طبری با حجت‌الاسلام و المسلمین ناطق نوری یا حتی حوزه علمیه امام حسن مجتبی (ع) را رد می‌کنید؟، گفت: بله. صراحتا عرض می‌کنم که این مطلب، مطلقا و تماما خلاف واقع و کذب محض است.

تشخیص کذب بودن این سخنان ، کار دشواری نیست و تنها با یک بررسی اجمالی و بازیافت آنچه این فرد در قالب توییت به قلم آورده است، درمی یابیم که: اولاً آقای طبری اساسا هیچ‌گاه فرماندار شهرستان نور نبوده است. ثانیاً این شخص مطلقا و در هیچ دوره‌ای نه آشنایی شخصی، نه ارتباط کاری و سازمانی، چه بصورت مستقیم و یا غیر مستقیم با حوزه علمیه، دفتر جناب آقای ناطق نوری و یا شخص ایشان نداشته است.

رییس دفتر ناطق نوری افزود: ثالثاً بر خلاف اظهارات حمید رسایی، نه تنها هیچ توصیه‌ای برای اکبر طبری از سوی جناب آقای ناطق وجود ندارد بلکه برعکس، در زمان مسوولیت ریاست فقید قوه قضاییه، جناب آقای ناطق نوری، صریحا ایشان را از مخاطرات احتمالی حضور افرادی در قوه قضاییه از جمله همین اکبر طبری مطلع کردند که بحمدالله شاهدین این موضوع در قید حیات هستند.

همچنین با یک بررسی ساده اینترنتی، معلوم است که جناب آقای ناطق هرگز در سال 95 با حکم رهبری معظم انقلاب، برکنار نشده‌اند بلکه در سال 96 بدلیل مصالحی که در همان مقطع عمومی نیز شد، از سمت بازرسی رهبری استعفا و کناره گیری کردند و ضمناً لازم به ذکر است بر خلاف ادعای فرد مذکور، تا زمان حضور جناب آقای ناطق در بیت رهبری، هیچ‌گونه ارجاعی در این خصوص وجود نداشته است.

وی درباره اینکه آیا اقدام قضایی از سوی دفتر آقای ناطق نوری در این خصوص صورت خواهد گرفت یا نه؟ گفت: بدون تردید بله. با وجود سعه صدر و تحمل بالای آقای ناطق نوری برابر ظلم‌هایی از این دست که مسبوق به سابقه است، این بار قصدی برای اغماض و سکوت در برابر نشر این اکاذیب با هدف تخریب شخصیت و تشویش اذهان عمومی ندارند.

رییس دفتر ناطق نوری گفت: مراحل اولیه طرح شکایت صورت پذیرفته و اخبار تکمیلی در این باره، ظرف روزهای آتی در اختیار عموم قرار خواهد گرفت.

وی تاکید کرد: امیدواریم رسیدگی سریع و عادلانه قضایی در این مورد، نقطه عطفی برای جلوگیری از این نوع سم پاشی‌ها، لجن پراکنی در فضای جامعه و از دست رفتن اعتماد آسیب دیده مردم نسبت به خادمین‌شان باشد.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها