کد خبر: 415934
|
۱۳۹۹/۰۴/۱۱ ۰۷:۰۰:۰۰
| |

«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

عربستان| پیشنهاد رشوه 20 میلیون دلاری دوست خاشقجی به بن‌سلمان

یکی از مخالفان عربستانی به محمد بن سلمان پیشنهاد کرد در مقابل آزادی خانواده‌اش 20 میلیون دلار از او پول دریافت کند.

عربستان| پیشنهاد رشوه 20 میلیون دلاری دوست خاشقجی به بن‌سلمان
کد خبر: 415934
|
۱۳۹۹/۰۴/۱۱ ۰۷:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| عربستان همچنان تحت سیاست‌های محمد بن‌سلمان دوران عجیبی را سپری می‌کند. هر چند که به احتمال فراوان همچنان کابوس اصلی ولیعهد عربستان ، ماجرای قتل جمال خاشقجی و اظهارات گاه و بیگاه وابستگان و دوستان او است. در تازه‌ترین اتفاق یکی از مخالفان عربستانی که دوست خاشقجی است به محمد بن‌سلمان، ولیعهد عربستان ، پیشنهاد کرد در مقابل آزادی خانواده‌اش 20 میلیون دلار از او پول دریافت کند.

به گزارش اعتمادآنلاین، عمر عبدالعزیز از فعالان مخالف عربستان که در کانادا اقامت دارد به محمد بن سلمان پیشنهاد کرد برای جبران کسر بودجه کشور روی شمار زیاد بازداشت‌شدگان سیاسی در بند خود سرمایه‌گذاری کرده و از خانواده آنها در مقابل آزادی‌شان پول دریافت کند.

او که از نزدیک‌ترین دوستان جمال خاشقجی خبرنگار به‌قتل‌رسیده سعودی به شمار می‌رود در یک پیام تصویری که در صفحه‌ یوتیوبش منتشر شده گفت: من دوستانی در شمال سوریه دارم و آنها به من خبر دادند که معمولاً در آنجا افراد ربوده‌شده و بازداشتی با پول یا رقمی در حدود یک کیلو طلا معاوضه می‌شوند، از این رو پیشنهاد می‌کنم تو هم برای برطرف کردن کسر بودجه کشور از این راه وارد شوی و بر این اساس من آمادگی دارم برای آزادی هر یک از اعضای خانواده‌ام که به دلیل مخالفت من با سیاست‌هایت در بازداشت به سر می‌برند 2 میلیون دلار بپردازم و مجموعاً 20 میلیون بابت آزادی 10 نفر خواهم پرداخت.

به گفته این مخالف دولت عربستان، محمد بن سلمان در حال حاضر بیش از 30 هزار سعودی را به بهانه‌های مختلف سیاسی در بازداشت نگه داشته است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها