جدیدترین آمار فروش فیلم‌ها با تکمیل شدن «سمفا» اعلام شد

حدود 10 روز پس از رونمایی و آغاز به کار رسمی سامانه بلیت‌فروشی «سمفا» بخش اعلام آمار فروش این سامانه فعال شد.

جدیدترین آمار فروش فیلم‌ها با تکمیل شدن «سمفا» اعلام شد
کد خبر: 415999
|
۱۳۹۹/۰۴/۱۰ ۱۶:۰۴:۴۷

اعتمادآنلاین| در روزهای گذشته انتقادهایی نسبت به تکمیل نبودن تمام بخش‌های سامانه بلیت فروشی سینماها (سمفا) مطرح شده بود و از امروز 10 تیرماه وضعیت فروش فیلم‌ها در سامانه که در این چند روز توسط سازمان سینمایی ارائه می‌شد، فعال شده و مخاطبان می‌توانند با مراجه به سایت (samfaa.ir) اطلاعات جزئی از میزان فروش آنلاین و گیشه هر فیلم را کسب کنند.

براین اساس آمار فروش فیلم «شنای پروانه» تا کنون به بیش از 9 میلیارد و 669 میلیون ریال با حدود 54 هزار نفر مخاطب رسیده که البته تعداد روزهای نمایش این فیلم در سامانه 9 روز درج شده در حالی «شنای پروانه» و «خوب، بد، جلف 2» از چهارم تیر ماه اکران شدند.

«خوب، بد، جلف 2» نیز پس از 18 هفته اکران به فروش به بیش از چهار میلیارد و 159 میلیون ریال با 23 هزار و 349 نفر تماشاگر رسیده است.

البته 18 هفته‌ای که برای این فیلم محاسبه شده با درنظرگیری تمام مدت روزهای تعطیلی سینماهاست و گرنه این فیلم در مجموع قبل از تعطیلی سینماها و پس از بازگشایی حدود 10 روز روی پرده بوده است.

علاوه بر این دو فیلم جدید، آمار فروش «جهان با من برقص» که نسخه نمایش خانگی آن هم عرضه شده به همراه دیگر فیلم‌هایی که پیش از تعطیلی سینماها روی پرده بودند در سامانه قابل مشاهده است.

فیلم‌ «یلدا» و مستندهای «جایی برای فرشته‌ها نیست» و «صحنه‌هایی از یک جدایی» هم از فیلم‌های جدید سینماها هستند که با توجه به مدت زمان کمتر اکران و نیز تبلیغات کم هنوز مخاطب زیادی به دست نیاورده‌اند.

سینما

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها