کد خبر: 419141
|
۱۳۹۹/۰۴/۲۴ ۱۲:۱۷:۵۶
| |

محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی مطرح کرد:

بهره‌برداری 5 هزار کیلومتر پروژه‌های راه تا پایان دولت

وزیر راه وشهرسازی گفت: 11 هزار و 100 کیلومتر آزادراه، بزرگراه، راه اصلی و راه‌آهن هم اکنون در دست احداث است و با توجه به شرایط بودجه‌ای و منابع مالی امیدوارم با تامین این نیازها تا پایان دولت بتوانیم 5 هزار کیلومتر را به بهره‌برداری رسانده و در اختیار مردم قرار دهیم.

بهره‌برداری 5 هزار کیلومتر پروژه‌های راه  تا پایان دولت
کد خبر: 419141
|
۱۳۹۹/۰۴/۲۴ ۱۲:۱۷:۵۶

اعتمادآنلاین| محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی امروز (سه‌شنبه 24 تیر) پس از حضور در کمیسیون عمران مجلس در گفت‌وگوی تلویزیونی اظهار داشت: ‌در این کمیسیون در باره طرح های عمرانی وزارت راه و شهرسازی مباحثی را مطرح کردم.

وی افزود: 11 هزار و 100 کیلومتر آزادراه، بزرگراه، راه اصلی و راه‌آهن هم اکنون در دست احداث است و با توجه به شرایط بودجه‌ای و منابع مالی امیدوارم با تامین این نیازها تا پایان دولت بتوانیم 5 هزار کیلومتر را به بهره‌برداری رسانده و در اختیار مردم قرار دهیم.

وزیر راه وشهرسازی تصریح کرد:‌ موضوعات مختلفی در این کمیسیون مانند بازآفرینی شهری، پروژه محلات و طرح اقدام ملی مسکن که مورد حمایت مجلس است در این کمیسیون بحث شد که امیدوارم با تمهیدات اندیشیده شده بتوانیم در مورد بافت فرسوده و رفع حاشیه‌نشین شهرها تحرکی ایجاد کنیم.

اسلامی گفت:‌مشکل زمین در مقطع فعلی حل شده است که امیدواریم طرح ملی مسکن با تامین منابع مالی لازم پیشرفت خوبی داشته باشد.

وی گفت: با توجه به نیاز جامعه به مسکن و وجود حباب در مسکن لزوم حمایت دولت و مجلس و همصدایی بین آنان برای عملیاتی شدن طرح ملی مسکن راه حل مناسبی است که مردم می‌توانند از فواید آن بهره‌مند شوند.

وزیر راه وشهرسازی افزود:‌ باید در لایحه بودجه 1400 که هم اکنون رایزنی آن را با مجلس آغاز کردیم در مورد اصلاح راه‌های روستایی فکر اساسی و جدی کنیم زیرا عقب ماندگی زیادی در این بخش وجود دارد چرا که هم اکنون تقاضای زیادی از مردم برای زندگی در روستا وجود دارد.

اسلامی گفت:‌می‌توانیم با روش‌های مختلف سرمایه‌گذاری و تامین منابع اعتباری جدید راه روستایی را اصلاح کنیم.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها