مجلس یازدهم بسته جامع فضای مجازی را تدوین می‌کند

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: مقرر شد طی جلسات آینده از دیگر مسؤولان و کارشناسان برای ارائه گزارش دعوت به عمل آید و نهایتا بسته جامعی در ارتباط با رفع مشکلات حوزه فضای مجازی چه در حوزه تقنین و چه در حوزه نظارت تدوین و با قید فوریت در دستورکار قرار گیرد.

مجلس یازدهم بسته جامع فضای مجازی را تدوین می‌کند
کد خبر: 419180
|
۱۳۹۹/۰۴/۲۴ ۱۴:۰۶:۱۰

اعتمادآنلاین| حجت‌الاسلام مجید نصیرایی نماینده مردم طبس در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به نشست امروز صبح کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: در جلسه امروز با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری در ارتباط با فضای مجازی این موضوع مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی افزود: در این جلسه افراد فعال در حوزه فضای مجازی و همچنین مسؤولان مربوطه در این حوزه گزارشی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در حوزه محتوایی و فنی به اعضای کمیسیون ارائه کردند که گزارشات حاکی از وجود مشکلات جدی در هر دو بخش بود.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس اظهار داشت: واقعیت امر این است که با وجود این که قانون مسؤولیت وزارت ارتباطات و وزارت ارشاد را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در مدیریت محتوایی فضای مجازی و مدیریت وزارت ارتباطات در بخش فنی فضای مجازی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ مشخص کرده، شاهد کوتاهی‌های جدی این دو وزارتخانه در انجام وظایفاشن در این حوزه هستیم.

نصیرایی خاطرنشان کرد: در نهایت مقرر شد طی جلسات آینده از دیگر مسؤولان و کارشناسان برای ارائه گزارش دعوت به عمل آید و نهایتا بسته جامعی در ارتباط با رفع مشکلات حوزه فضای مجازی چه در حوزه تقنین و چه در حوزه نظارت تدوین و با قید فوریت در دستورکار قرار گیرد.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها