کد خبر: 419315
|
۱۳۹۹/۰۴/۲۸ ۱۲:۰۰:۰۰
| |

«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

شاهرخ خان 28 سال حضور در سینما را جشن گرفت

شاهرخ خان بازیگر بالیوود به تازگی 28 سال فعالیتش در صنعت سینما را به پایان برد و با پیغامی از هواداران خود برای حمایت عظیم‌شان تشکر کرد. این بازیگر تا به حال در بیش از 80 فیلم سینمایی نقش‌آفرینی کرده و مجموعه‌ای گسترده از نقش‌ها را ایفا کرده است. خان در نامه خود از هواداران تشکر کرد که به او اجازه دادند در این صنعت رشد کند.

شاهرخ خان 28 سال حضور در سینما را جشن گرفت
کد خبر: 419315
|
۱۳۹۹/۰۴/۲۸ ۱۲:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| رویا دیانت-‌ شاهرخ خان بازیگر بالیوود به تازگی 28 سال فعالیتش در صنعت سینما را به پایان برد و با پیغامی از هواداران خود برای حمایت عظیم‌شان تشکر کرد.

به گزارش اعتمادآنلاین ، این بازیگر تا به حال در بیش از 80 فیلم سینمایی نقش‌آفرینی کرده و مجموعه‌ای گسترده از نقش‌ها را ایفا کرده است. خان در نامه خود از هواداران تشکر کرد که به او اجازه دادند در این صنعت رشد کند.


این بازیگر در توییتر خود نوشت: «نمی‌دانم کی اشتیاق من تبدیل به هدف و بعد تبدیل به حرفه من شد. از همه شما به خاطر این ممنونم که سال‌ها به من اجازه دادید شما را سرگرم کنم».


او اضافه کرد: «بیشتر از حرفه‌ای بودن من به اشتیاق و ذوق به کار باور دارم و به نظرم این اشتیاق باعث می‌شود من بتوانم سال‌های بسیار بیشتری در خدمت تمام شما باشم.»


در هند به شاهرخ خان لقب «پادشاه بالیوود» را داده‌اند و هوادارانش همچنین او را با لقب‌های «سلطان بالیوود» و «سلطان خان» هم می‌شناسند.

این ستاره 54 ساله که حالا سه دهه مخاطبان را سرگرم کرده، نخستین تجربه خود در صنعت بالیوود را با فیلم «دیوانه» محصول سال 1992 داشت.


با این حال او با ایفای نقش‌های منفی در فیلم‌های اولیه‌اش از جمله در «بازیگر»، «دار» و «انجام» به شهرت عظیم رسید و تبدیل به یک ابرستاره شد. او همچنین در فیلم‌های مختلفی در نقش‌هایی چون قهرمان رمانتیک، فرد الکلی، دانشمند، مربی هاکی پرتوان، چهره کمدی و ضدقهرمان ظاهر شده است.


شاهرخ خان تا به حال 14 بار موفق به کسب جایزه «فیلم‌فر» هند شده و مجموعه‌ای از افتخارات را کسب کرده که از جمله آن‌ها می‌توان از عنوان مهم پادما شری نام برد. او با یک تهیه‌کننده فیلم و طراح به نام گوری خان ازدواج کرده و سه فرزند دارد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها