کد خبر: 419689
|
۱۳۹۹/۰۴/۲۶ ۱۵:۴۷:۳۴
| |

سفر ژان ایو لودریان به کویت

وزیر امور فرانسه در سفر صبح امروز (پنجشنبه) به کویت، ضمن بررسی اوضاع منطقه و جهان با همتای کویتی خود، از مواضع متعادل این کشور حوزه خلیج فارس در قبال مسائل منطقه ای قدرانی کرد.

سفر ژان ایو لودریان به کویت
کد خبر: 419689
|
۱۳۹۹/۰۴/۲۶ ۱۵:۴۷:۳۴

اعتمادآنلاین| به گزارش خبرگزاری رسمی کویت، ژان ایو لودریان روز پنجشنبه در راس هیاتی وارد کویت شد و با " شیخ أحمد الناصر " وزیر امور خارجه این کشور دیدار و گفت و گو کرد.

در این دیدار که در وزارت امور خارجه کویت برگزار شد، دو طرف درباره تحولات اخیر در عرصه‌های منطقه‌ای و جهانی و انجام اقدامات بین‌المللی برای یافتن راه حل بحران‌ها در منطقه تبادل نظر کردند.

همچنین چارچوب‌های تقویت روابط دوجانبه کویت و فرانسه مورد بحث قرار گرفت و جوانب همکاری نزدیک دو کشور در زمینه‌های مختلف و در همه سطوح مورد ارزیابی قرار گرفت.

وزیر امور خارجه کویت و فرانسه علاوه بر ساز و کارهای همکاری مشترک درباره چگونگی مقابله با بیماری کرونا و پیامدهای این بیماری تبادل نظر کردند.

" شیخ أحمد الناصر " وزیر امور خارجه کویت از پیشرفت خوب همکاری‌های دو جانبه با فرانسه در زمینه‌های مختلف و مجامع بین‌المللی که در حال افزایش است ابراز خرسندی کرد.

همچنین " لودریان " وزیر امور خارجه فرانسه بر ادامه همکاری دو کشور در زمینه‌های مختلف و در همه سطوح ابراز امیدواری کرد و از اتخاذ سیاست‌های متعادل کویت در موضوعات منطقه و تلاش های این کشور برای حفظ و برقراری صلح و امنیت منطقه تقدیر کرد.

وزیر امور خارجه فرانسه پس از دیدار با همتای کویتی خود به بغداد پایتخت عراق سفر کرد.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها