کد خبر: 420322
|
۱۳۹۹/۰۴/۲۹ ۱۱:۴۳:۰۸
| |

فیلمبرداری «آنچارتد» هنوز آغاز نشده است

سونی اعلام کرد بازیگران و عوامل فیلم سینمایی «آنچارتد» مشغول انجام اقدامات احتیاطی هستند تا فیلمبرداری را آغاز کنند.

فیلمبرداری «آنچارتد» هنوز آغاز نشده است
کد خبر: 420322
|
۱۳۹۹/۰۴/۲۹ ۱۱:۴۳:۰۸

اعتمادآنلاین| کمپانی سونی تایید کرد فیلم سینمایی «آنچارتد» که فیلمبرداری آن مدت هاست با مشکل مواجه شده، هنوز تولید خود را آغاز نکرده است.

عوامل و بازیگران در تلاش هستند تا اقدامات احتیاطی ویژه‌ای را به منظور مواجهه با همه گیری ویروس کرونا بر قرار کنند.

گمانه زنی‌ها پس از آن آغاز شد که تام هالند بازیگر فیلم «مرد عنکبوتی:دور از خانه» و بازیگر آینده شخصیت ناتان در فیلم سینمایی «آنچارتد» عکسی در صفحه شخصی خود منتشر کرد و زیر آن نوشت روز نخست «آنچارتد». اما با این حال هنوز تولید این پروژه آغاز نشده است. یکی از نمایندگان سونی این موضوع را تایید کرده، اما امیدوار است که خیلی زود تولید را آغاز کنند.

هالیوود ریپورتر گزارش داده است که تولید این فیلم ماجراجویانه از 20 ژوئیه آغاز خواهد شد، اگرچه شرایط همه گیری ویروس کرونا می‌تواند شرایط را دوباره تغییر دهد.

این فیلم سینمایی نمی‌تواند سکانس‌های شلوغ را فیلمبرداری کند و تمامی افراد به غیر از کسانی که جلوی دوربین هستند ملزم به پوشیدن ماسک هستند. با افزایش مبتلایان به ویروس کرونا، تولید آثار در هالیوود نیز می‌تواند با تاخیر بیشتری مواجه شود.

تولید فیلم سینمایی «آنچارتد» بعد از چندین بار تعویض کارگردان و همچنین نویسنده برای بیش از یک دهه در دست تولید بوده است. بازیگران معروفی چون آنتونیو باندراس و سوفیا علی حضورشان در این فیلم تایید شده است.

تاریخ اکران این فیلم سینمایی نیز تغییر کرده است و به جای 5 مارس 2021 در هشتم اکتبر منتشر خواهد شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها