کد خبر: 420366
|
۱۳۹۹/۰۴/۲۹ ۱۳:۴۸:۱۳
| |

جواد ناصریان، معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت کشور:

عدم استفاده کارکنان از ماسک، مصداق تخلف اداری است

جواد ناصریان گفت: با توجه به الزامات ناشی از وضعیت خاص شیوع ویروس کرونا، هیات‌های رسیدگی به تخلفات اداری موظفند مواردی نظیر عدم استفاده کارکنان از ماسک در محیط اداری را با قید فوریت و خارج از نوبت مطابق قانون رسیدگی به تخلفات اداری بررسی و رأی مقتضی صادر نمایند.

عدم استفاده کارکنان از ماسک، مصداق تخلف اداری است
کد خبر: 420366
|
۱۳۹۹/۰۴/۲۹ ۱۳:۴۸:۱۳

اعتمادآنلاین| معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت کشور گفت: تمهیدات لازم درجهت اجرای موثر و دقیق مصوبات ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا به محض ابلاغ فراهم می‌شود.

جواد ناصریان، معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت کشور در ابلاغیه‌ای به استانداران سراسرکشور، روسای مراکز و سازمان‌های تابعه صف و ستاد وزارت کشور، با اشاره به اجرای بند (9) از مصوبات بیست‌وهشتمین جلسه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا که در روز 21 تیرماه برگزار و به تأیید رئیس‌جمهور رسیده است، گفت: در این مصوبه اشاره شده است که نحوه اعمال قانون با استفاده از همه ظرفیت‌های قانونی و همکاری مؤثر قوه قضائیه و نیروی انتظامی در حوزه ارائه دهندگان خدمات دولتی و اداری و ابلاغ اجرای پروتکل‌ها به عنوان دستور اداری و برخورد برابر قانون رسیدگی به تخلفات اداری خواهد بود.

وی تأکید کرد: تمامی مدیران ستاد مرکزی، استانداری‌ها، سازمان‌های وابسته اعم از ستادی و صف، فرمانداران، بخشداران، شهرداران، دهیاران، مدیران کل استانی و شهرستانی ثبت احوال موظفند به محض ابلاغ مصوبات ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا (کووید 19) پروتکل‌ها، دستورالعمل‌ها و بخشنامه‌های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، سازمان اداری و استخدامی کشور و سایر مراجع مسئول، ضمن ابلاغ آنها به بخش‌های مربوطه و کارکنان تحت مدیریت، تمهیدات لازم را به منظور اجرای مؤثر و دقیق آنها فراهم سازند.

ناصریان در این ابلاغیه از استانداران و مدیران مراکز و سازمان‌های وابسته وزارت کشور خواست؛ هرگونه تخطی از اجرای مصوبات، ابلاغیه و پروتکل‌های مربوط یا کم کاری و سهل‌انگاری در این رابطه تخلف اداری محسوب شده و مراجع ذیربط؛ موضوع را به هیأت‌های رسیدگی به تخلفات اداری گزارش نمایند.

وی در همین زمینه اشاره کرد: به منظور صیانت از حقوق مردم، مراجعان و کارکنان واحد‌های مذکور و با توجه به الزامات ناشی از وضعیت خاص شیوع بیماری کرونا در کشور هیأت‌های رسیدگی به تخلفات اداری موظفند گزارش‌های واصله در ارتباط با بند فوق و مواردی نظیر عدم استفاده کارکنان از ماسک در محیط اداری و حضور در محل کار علی‌رغم اطلاع از ابتلاء به ویروس کرونا را با قید فوریت و خارج از نوبت مطابق قانون رسیدگی به تخلفات ادرای بررسی و رأی مقتضی صادر نمایند.

ناصریان در این ابلاغیه خاطرنشان کرد: استانداران، روسای سازمان‌های وابسته و روسای هیأت‌های رسیدگی به تخلفات اداری مسئولیت نظارت بر حسن اجرای مصوبات ابلاغی را به عهده خواهند داشت.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها