پلمپ سه قهوه خانه به دلیل عرضه قلیان

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران بزرگ از پلمب سه قهوه خانه به دلیل عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی مرتبط با کرونا خبر داد.

پلمپ سه قهوه خانه به دلیل عرضه قلیان
کد خبر: 421398
|
۱۳۹۹/۰۵/۰۲ ۱۵:۱۲:۲۶

اعتمادآنلاین| سرهنگ نادر مرادی دراین باره گفت: طرح‌های نظارتی پلیس با همکاری صنوف همه روزه در سطح شهر تهران در حال اجراست و در همین راستا نیز روز گذشته مأموران پلیس اماکن تهران بزرگ که گزارش‌هایی در خصوص عرضه قلیان در چند واحد صنفی با خبر شده بودند، رسیدگی به موضوع را در دستورکار خود قراردادند.

وی ادامه داد: در همین راستا ماموران پس از دریافت مجوزهای قضایی لازم با حضور در سه قهوه خانه در سه نقطه مختلف پایتخت شامل فلکه سوم تهرانپارس، خیابان سبلان و خیابان ستارخان اقدام به بازرسی از آنجا و مشاهده کردند که گزارش های دریافتی در این خصوص صحت داشته و متصدیان این واحدها اقدام به عرضه قلیان به یکسری از مشتریان خود کرده بودند.

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران بزرگ با بیان اینکه این واحدها به صورت نیمه باز فعالیت داشتند،گفت: حتی یکی از این واحدها اقدام به قرار دادن فردی به عنوان نگهبان در مقابل در ورودی کرده بودند تا بتوانند صرفا مشتریان اصلی را پذیرش کنند.

مرادی با بیان اینکه هر سه واحد صنفی به دلیل عدم رعایت پروتکل های بهداشتی مقابله با کرونا پلمب شدند، گفت: پلیس در مورد سلامتی مردم با کسی تعارف ندارد و هرجا که موارد خلاف مقررات و ابلاغیه های ستادملی مقابله با کرونا را مشاهده کند، با آن برخورد خواهد کرد.

وی با اشاره به تشکیل پرونده برای متصدیان هر سه واحد صنفی گفت: این افراد برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شدند.

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران بزرگ از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف و عدم رعایت پروتکل های بهداشتی مرتبط با کرونا از سوی واحدهای صنفی موضوع را از طریق تماس با مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع رسانی کنند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها