کد خبر: 422360
|
۱۳۹۹/۰۵/۰۶ ۱۵:۱۵:۱۵
| |

هواداران در جشن قهرمانی پرسپولیس شرکت می‌کنند؟

سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ درباره حضور طرفداران پرسپولیس در جشن قهرمانی این تیم گفت: حضور هواداران در ورزشگاه‌ها خلأ اصلی ماست و زیبایی فوتبال به این هواداران است. این موضوع در حیطه مدیریت بهداشت و تحت کنترل این عزیزان است.

هواداران در جشن قهرمانی پرسپولیس شرکت می‌کنند؟
کد خبر: 422360
|
۱۳۹۹/۰۵/۰۶ ۱۵:۱۵:۱۵

اعتمادآنلاین| سهیل مهدی درباره اعتراض تیم‌ها به نزدیکی دیدارهای خود در مسابقات مختلف اظهار داشت: با همکاری همه تیم‌های حاضر در لیگ‌ها توانستیم مسابقات را به مرحله‌ای برسانیم که به سرانجام برسد. در برنامه بازی‌ها و به‌خصوص لیگ برتر، چند دیدار معوقه داشتیم که به جدول مسابقات، تنش وارد می‌کرد و زمان‌بندی ما را به هم ریخت. تا جایی که توانستیم در هر فرصتی به تیم‌ها کمک کردیم و در شروع رقابت‌ها هم به آنها برای تمرین، یک هفته مهلت بیشتر دادیم.

وی با اشاره به در پیش بودن مسابقات ملی و قاره‌ای گفت: ما در اواخر بازی‌ها به ماه محرم نزدیک می‌شویم که برگزاری مسابقات در آن ایام سخت می‌شود. روز 13 شهریور فیفادی و سپس لیگ قهرمانان آسیا را داریم. در آن زمان دیگر جدول ما بسته است و ناچاریم با کمک تیم‌ها، بازی‌ها را به هم نزدیک کنیم. تیم‌ها تجربه مسابقات نزدیک به هم را داشته‌اند و پیش‌تر هر چهار روز یک بار هم بازی می‌کردند. این بار هر پنج یا شش روز یک بار بازی می‌کنند و انشاءالله با کمک تیم‌ها، رقابت‌ها را به پایان برسانیم.

سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال درباره زمان آغاز لیگ بیستم تصریح کرد: این هفته نشستی با اسکوچیچ خواهیم داشت و خیلی مهم است که ابتدا، برنامه تیم ملی را بدانیم. هدف از برگزاری مسابقات لیگ، حضور ملی‌پوشان در عرصه رقابت‌های ملی و لیگ قهرمانان آسیاست و پس از این جلسه و مشاهده برنامه تیم ملی، تصمیم‌گیری خواهیم کرد.

مهدی در مورد درخواست باشگاه استقلال برای بازگشت داریوش شجاعیان به لیست تیم فوتبال این باشگاه بیان کرد: این موضوع کاملاً در حیطه کمیته نقل و انتقالات است. ما خوشحال می‌شویم آماده‌ترین بازیکنان را داشته باشیم تا تنور رقابت‌ها داغ شود و هواداران لذت ببرند. اجازه بدهید مسئولان مربوطه در این باره صحبت کنند.

وی درخصوص نشستی که قرار است به زودی درباره لیگ دسته اول فوتبال برگزار شود، خاطرنشان کرد: این جلسه درباره تمامی مسابقات است و نشست جدیدی نیست. هر سال و در نزدیکی پایان رقابت‌ها، جلسه‌ای برای هماهنگی بیشتر خواهیم داشت تا اگر نکته‌ای از قلم افتاده باشد، با هم‌اندیشی برطرف شود.

سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ درباره حواشی اخیر لیگ دسته اول فوتبال اظهار داشت: دوستان برای برگزاری لیگ دسته اول خیلی تلاش می‌کنند، اما با توجه به شرایط ورزشگاه‌ها و آماده نبودن زیرساخت‌ها، مدیریت مسابقات در لیگ‌های پایه سخت‌تر است. بازی‌ها در شهرهای کوچکی برگزار می‌شوند و حساسیت‌ها بیشتر است. هواداران دلگرمی بیشتری نسبت به تیم‌های خود دارند و این از خوبی فوتبال است.

مهدی در مورد همزمانی رقابت‌ها در هفته‌های پایانی گفت: دو هفته آخر طبق قانون به صورت همزمان برگزار می‌شود.

وی درخصوص بازگشت هواداران به ورزشگاه‌ها و نیز حضور طرفداران پرسپولیس در جشن قهرمانی این تیم تصریح کرد: حضور هواداران در ورزشگاه‌ها خلأ اصلی ماست و زیبایی فوتبال به این هواداران است. این موضوع در حیطه مدیریت بهداشت و تحت کنترل این عزیزان است. اگر آنها صلاح بدانند شرایط برگردد و هواداران را در مسابقات داشته باشیم، از نظرات آنها استفاده می‌کنیم.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها