کد خبر: 422393
|
۱۳۹۹/۰۵/۰۶ ۱۸:۵۰:۰۰
| |

حسینعلی امیری، معاون امور مجلس رییس‌جمهور:

تاکید دولت بر تعامل با مجلس یازدهم است

معاون امور مجلس رییس‌جمهور گفت: سیاست دولت دوازدهم و تاکید رییس‌جمهور تعامل با مجلس یازدهم است و از هر طرحی که منجر به تعامل و همکاری هر چه بیشتر دولت و مجلس در راستای خدمت به مردم شود، استقبال می‌کند.

تاکید دولت بر تعامل با مجلس یازدهم است
کد خبر: 422393
|
۱۳۹۹/۰۵/۰۶ ۱۸:۵۰:۰۰

اعتمادآنلاین| حسینعلی امیری، معاون امور مجلس رییس‌جمهور گفت: سیاست دولت دوازدهم و تاکید رییس‌جمهور تعامل با مجلس یازدهم است و از هر طرحی که منجر به تعامل و همکاری هر چه بیشتر دولت و مجلس در راستای خدمت به مردم شود، استقبال می‌کند.

وی در نشست شورای معاونین امور مجلس وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های اجرایی افزود: سیاست دولت دوازدهم و تاکید رییس جمهور تعامل با مجلس یازدهم است و از هر طرحی که منجر به تعامل و همکاری هرچه بیشتر دولت و مجلس در راستای خدمت به مردم شود، استقبال می‌کند.


معاون امور مجلس رییس‌جمهور ادامه داد: دولت همواره از راهکارهای عملی که منجر به تعامل با مجلس شورای اسلامی شود، استقبال می‌کند زیرا معتقد است همدلی و همکاری بستری برای ایجاد اعتماد مردم به نظام جمهوری اسلامی و امید آفرینی در جامعه است.


وی ضمن تاکید بر نقش و جایگاه معاونین پارلمانی در تعامل سازنده بین دولت و مجلس گفت: تاکید ویژه رییس جمهور، بر حضور فعالانه وزرا و مسوولین در مجلس شورای اسلامی است.


امیری به فرمایشات حکیمانه رهبر معظم انقلاب در نشست ویدوئی با نمایندگان دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: فضای ایجاد شده در کشور بعد از فرمایشات رهبری باید فضای همدلی و همکاری مبتنی بر اقدام‌های کارشناسانه و علمی در قوه مجریه و مقننه باشد و این توقع مردم از ماست زیرا حل مشکلات اقتصادی که بخش اعظم آن به دلیل تحریم‌های ظالمانه ایجاد شده است جز در بستر و فضای آرام توام با تلاش مضاعف امکان‌پذیر نخواهد بود.


معاون امور مجلس رییس جمهور افزود: دولت می‌کوشد با نشست‌های تخصصی و کارشناسانه با ایجاد فضای همدلی و تعامل با مجلس در راستای تحقق فرمایشات رهبری که منجر به حل مشکلات اقتصادی، اجتماعی در جامعه و در نهایت ایجاد فضای اعتماد مردم به مسوولین و امیدآفرینی خواهد شد گام بردارد.


در ادامه جلسه احمد امیرآبادی عضو هیات‌رییسه مجلس شورای اسلامی گفت: هرچند مدت کوتاهی از آغاز به کار مجلس یازدهم می‌گذرد اما شاهد همکاری و همدلی معاون امور مجلس رییس‌جمهور و معاونین پارلمانی وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های اجرایی با مجلس یازدهم هستیم.


عضو هیات‌رییسه مجلس افزود: در راستای همدلی و وحدت دو قوه مجریه و مقننه هیات‌رییسه مجلس و معاونین پارلمانی می توانند نقش آفرینی کنند.


امیرآبادی گفت: امروز شاهد مشکلات متعددی هستیم و بخوبی واقفیم که پیروزی و گذر از این مسائل در سایه اتحاد و همدلی محقق می‌شود.


وی در ادامه جلسه گفت: تدبیر مقام معظم رهبری و فرمایشات ایشان در دیدار ویدئویی نمایندگان مجلس شورای اسلامی خط بطلان بر نقشه‌های شوم دشمنان و کسانی که به دنبال تفرقه و نفاق هستند، کشید.


نماینده مردم قم در مجلس افزود: رهبر معظم انقلاب بر توجه ویژه مجلس شورای اسلامی بر دو مرکز پژوهش‌های مجلس و مرکز نظارت بر رفتار نمایندگان تاکید کردند.

در این جلسه معاونین پارلمانی در راستای تعامل هر چه بیشتر دولت و مجلس پیشنهادات و نظرات‌شان را پیرامون موضوعات مختلف بیان کردند.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها