سید نصرالله با اعصاب اسراییلی‌ها بازی می‌کند

بعد از این‌که حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد، حسابش با اسرائیل هنوز تسویه نشده وزیر جنگ رژیم صهیونیستی شب گذشته از ترس عملیات حزب‌الله به افسران ستاد کل ارتش دستور داد به حفظ آماده باش امنیتی و هشدار بالای خود در طول مرزهای شمالی ادامه دهند.

سید نصرالله با اعصاب اسراییلی‌ها بازی می‌کند
کد خبر: 422645
|
۱۳۹۹/۰۵/۰۷ ۱۹:۴۹:۳۲

اعتمادآنلاین| موسسه نظامی رژیم صهیونیستی تنها از عملیات از سمت لبنان نمی‌ترسد بلکه از عملیات از داخل خاک سوریه نیز که حزب‌الله لبنان در آنجا فعال است، هم می‌ترسد.

طبق آنچه شعبه اطلاعات اسرائیل تحت عنوان "پرونده جولان" مدعی است، حزب‌الله لبنان در پوشش سری فعالیت دارد و در دمشق زیرساخت‌هایی بنا کرده و در روستاهای الحضر، قنیطره در بلندی‌های جولان نیز فعال است.

منابع در موسسه امنیتی اسرائیل برآورد کردند، به رغم این‌که ارتش اسرائیل مانع از بدتر شدن اوضاع امنیتی طی روز گذشته شد اما سید حسن نصرالله دبیرکل‌ حزب‌الله لبنان دستاوردی در اعمال فشار بر اسرائیل ثبت کرد. او با اعصاب اسرائیلی‌ها به دور از هرگونه جنجال رسانه‌ای بازی می‌کند.

موسسه نظامی اسرائیل می‌افزاید: سید حسن نصرالله تلاش خواهد کرد بیشتر و بیشتر سیستم عصبی اسرائیلی‌ها را به هم بریزد. او هرگز فرستادگانی برای انتقال اطلاعات و اظهارنظر نخواهد فرستاد.

حفظ تعداد زیادی نیرو در منطقه شمال در کنار حفظ آمادگی و آماده باش گسترده برای مدت زمان طولانی یکی از چالش‌های ارتش است.

سایت والا اشاره کرد مسؤولان شعبه اطلاعات خواستار تحلیل واقعیت منطقه‌ای، عملکرد حزب‌الله و وضعیت میدانی برای بررسی تحولات خواهند شد تا درس بگیرند.

در حالی‌که حزب‌الله و نیروهایش به وضعیت روتین بازخواهند گشت یا این‌که به آماده باش برای انجام عملیات بیشتر علیه ارتش در مرزها ادامه خواهند داد.

پیش‌بینی می‌شود امروز جلسه ارزیابی وضعیت بین بنی گانتس، وزیر جنگ و آویو کوخاوی، رئیس ستاد ارتش برای بررسی وضعیت امنیتی منطقه بعد از پیامی که گانتس به حزب‌الله لبنان و ایران فرستاد، مبنی بر این‌که تهدیدات هرگز ارتش را از تلاش در هر مکانی که لازم باشد دور یا نزدیک بازنمی‌دارند، برگزار شود.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها