کد خبر: 422681
|
۱۳۹۹/۰۵/۰۸ ۱۰:۳۰:۰۰
| |

«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

بشار رسن؛ بازیکنی که می‌تواند جهنم رسول‌پناه باشد

بشار رسن قرار است امروز راهی باشگاه پرسپولیس شود و با مهدی رسول‌پناه، سرپرست این باشگاه، دیدار کند، دیداری که می‌تواند سرنوشت بشار رسن را برای فصل آینده مشخص کند.

بشار رسن؛ بازیکنی که می‌تواند جهنم رسول‌پناه باشد
کد خبر: 422681
|
۱۳۹۹/۰۵/۰۸ ۱۰:۳۰:۰۰

اعتمادآنلاین| بشار رسن، هافبک عراقی، پرسپولیس همچنان از این باشگاه طلبکار است و مدیران پرسپولیس در تلاش هستند تا هر چه زودتر با او تسویه‌حساب کنند. رسن یکی از مهره‌های تاثیرگذار پرسپولیس در این فصل و فصل‌های گذشته بوده که هر زمان در ترکیب پرسپولیس قرار گرفته عصای دست مربیان شده است.

هر چند بشار رسن در زمین مسابقه تمام تلاش خودش را برای پرسپولیس انجام می‌دهد، اما مدیران این باشگاه گویا علاقه‌ای به پرداخت دستمزد او ندارند. مدیران این باشگاه بارها به او قول پرداخت دستمزد را داده‌اند، اما هر بار به دلایلی این اتفاق رخ نداده است. همین بدقولی‌های مدیران پرسپولیس باعث عصبانیت بشار شده است، اتفاقی که می‌تواند به جدایی این هافبک خوش‌تکنیک عراقی منجر شود.

برخی شنیده‌ها هم حاکی از آن است که یکی از باشگاه‌های متمول ایرانی، پیشنهاد هشت میلیارد تومانی به بشار داده است. ضمن اینکه تیم‌های حاشیه خلیج‌فارس هم چند سالی است که به دنبال جذب این بازیکن هستند. البته یحیی گل‌محمدی هم علاقه خاصی به سبک بازی بشار دارد و به مدیران پرسپولیس اعلام کرده تا هر طور شده بشار را در پرسپولیس نگه دارند.

بشار رسن قرار است امروز راهی ساختمان باشگاه شود و با مهدی رسول‌پناه، سرپرست باشگاه پرسپولیس دیدار کند، دیداری که می‌تواند سرنوشت بشار رسن را برای فصل آینده مشخص کند. هر چند رسول‌پناه، بارها به بشار رسن قول پرداخت مطالباتش را داده، اما هرگز به این قول عمل نکرده است. علاوه بر این بشار از سال گذشته هم مبلغی از باشگاه پرسپولیس طلبکار است. پرسپولیس با کسب چهارمین قهرمانی در لیگ برتر، نشان داده تیمی منسجم دارد و برای موفقیت در سال‌های آتی، نیاز به حفظ ترکیب اصلی خودش دارد. این اتفاق در پنچ سال گذشته رخ داده و ستون اصلی پرسپولیس حفظ شده است. پرسپولیسی‌ها امیدوارند هافبک عراقی تیم‌شان با مدیران باشگاه به توافق برسد و در این تیم بماند.

اکثر کارشناسان فوتبال ایران معتقدند همین ثبات در ترکیب پرسپولیس دلیل اصلی تمام موفقیت‌های این تیم است. مهدی رسول‌پناه از روزی که به هیات‌مدیره پرسپولیس اضافه شد، با انتقادهای زیادی روبه‌رو بود، انتقادهایی که همچنان ادامه دارد. فصل نقل و انتقالات زمان مناسبی برای رسول‌پناه است تا کمی از میزان این انتقادات کم کند و این اتفاق تنها زمانی رخ می‌دهد که سرپرست مورد اعتماد وزیر ورزش اسکلت اصلی این تیم را حفظ کند و نقاط ضعف تیم را برطرف سازد. باید منتظر ماند و دید رسول‌پناه می‌تواند از فصل داغ فوتبالی آینده به سلامت عبور کند یا خیر.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها