سرلشکر باقری: 20 هزار بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های نیروهای مسلح درمان شدند

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: هم اکنون حدود 650 بیمار در این بیمارستان‌ها بستری هستند و بیمارانی که طی این مدت در بیمارستان‌های ما بستری شدند، بالغ بر 20 هزار نفر بوده است.

سرلشکر باقری: 20 هزار بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های نیروهای مسلح درمان شدند
کد خبر: 425521
|
۱۳۹۹/۰۵/۲۱ ۱۱:۲۰:۵۱

اعتمادآنلاین| سرلشکر محمد باقری، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در حاشیه برگزاری جلسه قرارگاه بهداشتی درمانی امام رضا نیروهای مسلح در جمع خبرنگاران طی سخنانی بیان کرد: قرارگاه بهداشتی درمانی امام رضا (ع) بیش از 5 ماه است که در ستاد کل و تمامی رده‌های نیروهای مسلح کارش را آغاز کرده است.

وی افزود: ما در بیمارستان‌های نیروهای مسلح پذیرای بیماران مبتلا به کرونا هستیم و هم اکنون حدود 650 بیمار در این بیمارستان‌ها بستری هستند و بیمارانی که طی این مدت در بیمارستان‌های ما بستری شدند، بالغ بر 20 هزار نفر بوده است.


سردار باقری ادامه داد: فعالیت‌های علمی و پژوهشی نیروهای مسلح نیز در این رابطه ادامه دارد و از میان بیش از 100 طرح ارائه شده 18 طرح به تصویب رسید و از آن‌ها پشتیبانی کردیم. این طرح‌ها در حوزه‌های مختلف مانند دارو و واکسن در حال اجراست و طرح‌های دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله جزو طرح‌های برتر در مجموعه کشور است که عزیزان وزارت بهداشت هم این را اعلام کردند.

رییس ستاد کل نیروهای مسلح تصریح کرد: آنچه که در جلسه امروز بحث شد پیرامون ارائه‌ای بود که عزیزان ما در کمیته علمی ستاد مقابله با کرونا مطرح کردند. این عزیزان وضعیت را تشریح کردند و موضوع ما برنامه‌ریزی برای تداوم ماموریت‌های نیروهای مسلح در شرایط تداوم بیماری کرونا برای حداقل تا پایان سال 99 است، چون ماموریت‌های نیروهای مسلح تعطیل‌بردار نیست و به صورت شبانه‌روزی جریان دارد.

وی ادامه داد: اینکه مراکز آموزشی نیروهای مسلح چگونه به فعالیت خود ادامه دهند و ماموریت‌های مختلف دفاعی و امنیتی تمرین‌ها و رزمایش‌ها چگونه ادامه پیدا بکند، موضوعاتی بود که در این جلسه مورد ارزیابی قرار گرفت و تصمیمات لازم در این زمینه اتخاذ شد. تاکنون در مراکز نیروهای مسلح هیچ مورد حادی نداشتیم و همه آموزش‌های ما جریان دارد و تعطیل‌بردار نیست.

سردار باقری اظهار داشت: میزان ابتلا به کرونا در بین کارکنان نیروهای مسلح از میزان میانگین ملی پایین‌تر است و این به دلیل همین پیشگیری‌هاست و این روند ادامه خواهد داشت.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها