امیری، معاون پارلمانی رئیس‌جمهوری مطرح کرد:

مخالفت ستاد ملی کرونا با حضور رییس‌جمهور در مجلس

معاون رئیس‌جمهور با اعلام اینکه حضور رئیس‌جمهور در مجامع تابع نظر ستاد ملی کروناست، از مخالفت این ستاد با حضور روحانی در جلسه بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی صمت در مجلس خبر داد.

مخالفت ستاد ملی کرونا با حضور رییس‌جمهور در مجلس
کد خبر: 425794
|
۱۳۹۹/۰۵/۲۲ ۱۲:۵۰:۰۰

اعتمادآنلاین| معاون رئیس‌جمهور با اعلام اینکه حضور رئیس‌جمهور در مجامع تابع نظر ستاد ملی کروناست، از مخالفت این ستاد با حضور روحانی در جلسه بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی صمت در مجلس خبر داد.

حسینعلی امیری، معاون پارلمانی رئیس جمهوری در حاشیه جلسه هیئت وزیران با اشاره به علت عدم حضور روحانی در جلسه رای اعتماد مجلس شورای اسلامی به وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت گفت: رییس‌جمهوری اعلام آمادگی کرده بودند که برای دفاع از مهندس خیابانی در مجلس حضوریابند، اما حضور ایشان در مجامع تابع تصویب ستاد ملی کرونا است و دفتر رییس‌جمهور استعلام کرده بودند و ستاد هم به دفتر رییس‌جمهور و به معاونت پارلمانی اعلام کرده بودند. حضور رییس‌جمهور در مجلس به صلاح نیست و نباید در مجلس حضور پیدا کنند و ایشان را برای حضور در مجلس منع کردند و ما این موضوع را به رییس مجلس و هیات رییسه اعلام کرده بودیم و آقای جهانگیری از طرف ایشان حضور پیدا کردند.

وی درباره عدم اعتماد مجلس به مدرس خیابانی اظهار کرد: مدت سرپرستی آقای مدس خیابانی از امروز منقضی شده و آقای رییس‌جمهور باید از مقام معطم رهبری برای اداره وزارتخانه با سرپرستی استجازه کنند و فکر می‌کنم‌ با استجازه از مقام معم رهبری این مشکل حل می‌شود.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها