کد خبر: 426407
|
۱۳۹۹/۰۵/۲۷ ۰۷:۰۰:۰۰
| |

الهام آزاد، نماینده نایین در مجلس، در گفت‌وگو با «اعتمادآنلاین»:

رفتار چند نماینده انگشت‌شمار دلیل خوبی برای تخریب مجلس یازدهم نیست

الهام آزاد گفت‌: مجلس در حالی ماه سومش را سپری می‌کند که در 2 ماه و چند هفته گذشته سعی کرده‌ایم فقط در راستای منافع ملی حرکت کنیم و اینکه چند نماینده انگشت‌شمار بعضی کارها را انجام می‌دهند دلیل خوبی برای تخریب چهره و وجهه مجلس یازدهم نیست.

رفتار چند نماینده انگشت‌شمار دلیل خوبی برای تخریب مجلس یازدهم نیست
کد خبر: 426407
|
۱۳۹۹/۰۵/۲۷ ۰۷:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| «رأی منفی» در اولین رأی اعتماد مجلس یازدهم به دولت این شائبه را در افکار عمومی دوباره داغ کرد که مجلس یازدهمی‌ها بنای رویارویی با دولت را دارند که چنین احتمالی‌ بی‌شک هزینه‌های سهمگینی به منافع عمومی تحمیل خواهد کرد.

الهام آزاد، نماینده مردم نایین در مجلس یازدهم، در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین در این ‌باره اظهار داشت: آقای حسین مدرس خیابانی اولین وزیر پیشنهادی بود که در معرض رأی نمایندگان مجلس یازدهم قرار گرفت. ایشان در حالی نتوانست رأی لازم را برای رفتن به کابینه به دست آورد که مجلسی‌ها بر اساس عملکرد تصمیم گرفتند.

نماینده مردم نایین در ادامه گفت: برخی سعی دارند این رأی منفی را نشانه‌ای از رویکرد تقابلی مجلس با دولت آقای روحانی قلمداد کنند که به عنوان یکی از نماینده‌های مجلس فعلی بعید می‌دانم چنین رویکردی صحیح باشد. آقای مدرس خیابانی 104 رأی موافق داشت که این آمار نمی‌تواند آمار خیلی پایینی تلقی شود.

او تصریح کرد: این را هم در نظر بگیرید که نیامدن رئیس‌جمهوری به مجلس در رأی عدم اعتماد بی‌تاثیر نبود. به هر حال در شرایطی که کشور به طور جدی با گره‌های اقتصادی روبه‌روست انتظار داشتیم آقای روحانی به وزارتخانه‌ای که در وضعیت اقتصادی و معیشت مردم نقش مستقیمی‌ دارد بیشتر از اینها بها بدهد؛ اما ایشان نیامدند و این نیامدن به هر حال بر تصمیم تعدادی از نماینده‌ها اثر گذاشت.

آزاد ادامه داد: اتفاقی که متاسفانه پیش از شروع به کار مجلس یازدهم رخ داد این بود که عده‌ای حتی قبل از افتتاحیه درباره مجلس یازدهم سیاه‌نمایی کردند و مجلس را مجلسی تندرو می‌دانستند. این در حالی است نمایندگانی که در حال حاضر فعالیت دارند به چیزی جز کاهش مشکلات فکر نمی‌کنند. مخصوصاً اینکه کشور به لحاظ اقتصادی وضعیت بدی دارد و به همین دلیل ما نمایندگان باید رویکردمان در راستای آرامش مردم باشد و هیچ کاری انجام ندهیم که باعث تحمیل هزینه به جامعه شود.

او توضیح داد: مجلس در حالی ماه سومش را سپری می‌کند که در 2 ماه و چند هفته گذشته سعی کرده‌ایم فقط در راستای منافع ملی حرکت کنیم و اینکه چند نماینده انگشت‌شمار بعضی کارها را انجام می‌دهند دلیل خوبی برای تخریب چهره و وجهه مجلس یازدهم نیست. حتم داشته باشید در پایان 6ماهه اول، افکار عمومی به این نتیجه می‌رسند که در دوره فعلی مجلس می‌توانند منتظر کمتر شدن مشکلات‌شان باشند.

الهام آزاد در پایان گفت: جلسه‌های مجلس بعد از تشکیل کمسیون‌ها طبق روال منطقی پیش رفته است و امیدواریم بتوانیم همه دغدغه‌های عمومی را به قدر لازم پیگیری کنیم.

چکیده گفت‌وگو با الهام آزاد

-انتظار داشتیم آقای روحانی به وزارتخانه‌ صمت بیشتر از اینها بها بدهد

-نمایندگان مجلس یازدهم به چیزی جز کاهش مشکلات فکر نمی‌کنند

-نیامدن رئیس‌جمهوری به مجلس در رأی عدم اعتماد بی‌تاثیر نبود

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها