جانشین فرمانده کل سپاه مطرح کرد:

ضرورت تبیین مبانی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برای نسل جوان

جانشین فرمانده کل سپاه گفت: در شرایط کنونی که 40 سال از دوران دفاع مقدس می‌گذرد، ما باید در برنامه‌سازی‌هایمان اساس و مبانی انقلاب اسلامی و آنچه را که باعث پیدایش انقلاب اسلامی و تکوین دفاع مقدس شد، مدنظر قرار دهیم.

ضرورت تبیین مبانی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برای نسل جوان
کد خبر: 426888
|
۱۳۹۹/۰۵/۲۷ ۱۳:۱۳:۳۲

اعتمادآنلاین| دریادار پاسدار علی فدوی، جانشین فرمانده کل سپاه گفت: باید در برنامه‌سازی‌هایمان اساس و مبانی انقلاب اسلامی و آنچه را که باعث پیدایش انقلاب اسلامی و تکوین دفاع مقدس شد، برای نسل جوان تبیین کنیم.

جانشین فرمانده کل سپاه در نشست «هم‌اندیشی و هماهنگی فرماندهان نیرو‌های مسلح و مدیران رسانه ملی» (ویژه گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس) که در محل ستاد کل نیرو‌های مسلح برگزار شد، با اشاره به نقش سازنده سازمان صداوسیما در تبیین ارزش‌های دفاع مقدس برای نسل جوان اظهار داشت: در شرایط کنونی که 40 سال از دوران دفاع مقدس می‌گذرد، ما باید در برنامه‌سازی‌هایمان اساس و مبانی انقلاب اسلامی و آنچه را که باعث پیدایش انقلاب اسلامی و تکوین دفاع مقدس شد، مدنظر قرار دهیم.

دریادار فدوی در ادامه اظهار کرد: هنگامی که نسل جوان ما بداند و مطلع شود که ما بر اساس دیدگاه الهی و مبنای دینی انقلاب کردیم و سپس طبق اصول و موازین همین مکتب با دشمن متجاوز جنگیدیم، نسبت به انقلاب و آینده به یک تکیه‌گاه فکری دست می‌یابد که در واقع او را در برابر حوادث آینده بیمه می‌کند.

جانشین فرمانده کل سپاه تأکید کرد: امروز بسیاری از نیرو‌های ما را جوان‌هایی تشکیل می‌دهند که امام (ره) و شهدا را ندیدند و جنگ را از نزدیک درک نکردند؛ باید این خلأ به واسطه تکیه‌گاه فکری و با تصویرسازی و فرهنگسازی از دوران دفاع مقدس برای نسل جوان به‌گونه‌ای تبیین شود که گویی در صحنه‌های رزم دوران دفاع مقدس حضور داشته‌اند.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها