کد خبر: 427575
|
۱۳۹۹/۰۵/۳۰ ۱۲:۰۴:۰۷
| |

معاون ستاد اجرایی فرمان امام (ره):

بنیاد برکت، 13 هزار میلیارد تومان پروژه کشوری راهبری می‌کند

معاون ستاد اجرایی فرمان امام (ره) گفت: بنیاد برکت فقط 40 نفر نیرو دارد اما 13 هزار میلیارد تومان پروژه را در کشور راهبری می‌کند و بنیاد احسان نیز که اقداماتی مثل تأمین جهیزیه و بسته‌های معیشتی و توزیع اقلام تحصیلی را بر دوش گرفته فقط 13 نیرو دارد.

بنیاد برکت، 13 هزار میلیارد تومان پروژه کشوری راهبری می‌کند
کد خبر: 427575
|
۱۳۹۹/۰۵/۳۰ ۱۲:۰۴:۰۷

اعتمادآنلاین| عبدالعلی صاحب محمدی در بازدید جزیره هرمز و در مراسم اهدای جهیزیه به 31 زوج جوان اظهار کرد: کشور ما پهناور و گستردگی جمعیت بالاست و رساندن امکانات و تجهیزات به همه مناطق کشور، کار طاقت‌فرسایی است اما با روحیه جهادی و همتی مضاعف می‌توان کارهای بزرگی انجام داد و حق مردمی که با تأخیر به آنها رسیده را ادا کرد.

معاون ستاد اجرایی فرمان امام (ره) اظهار کرد: ما یک رسالت ویژه داریم و رویکرد عمومی ستاد اجرایی، اقتصاد مقاومتی است و هیچ برنامه‌ای در ستاد وجود ندارد مگر با این رویکرد عملیاتی شود.

وی ادامه داد: تلاش ستاد اجرایی متمرکز بر تقویت تولید، تقویت اشتغال‌های موجود و کار محرومیت‌زدایی است تا بتوانیم وابستگی کشور را کاهش دهیم و از طریق این مسیر برای مردم هر منطقه تلاش کنیم.

صاحب محمدی ادامه داد: بنیاد برکت فقط 40 نفر نیرو دارد اما 13 هزار میلیارد تومان پروژه را در کشور راهبری می‌کند. بنیاد احسان نیز که به تازگی شکل گرفته و اقداماتی نظیر تأمین جهیزیه و بسته‌های معیشتی و توزیع اقلام تحصیلی را بر دوش دارد نیز فقط 13 نیرو دارد و همه این اقدامات و کمک‌ها و جهیزیه‌ها و بسته معیشتی را فقط همان تعداد، مدیریت و اجرا می‌کنند.

معاون ستاد اجرایی فرمان امام با اشاره به ساماندهی بیش از 6 هزار گروه جهادی در سراسر کشور، تصریح کرد: از روحانی تا دانشجو و دانش‌آموز، پزشک و استاد دانشگاه و اصناف در این گروه‌های جهادی پای کار انجام کارهایی هستند که ستاد اجرایی نسبت به ساماندهی آنها و حمایت از فعالیت‌های جهادی اقدام کرده است.

وی تأکید کرد: موازی‌کاری در ستاد اساسا وجود ندارد. ما نه با بخش خصوصی و نه با بخش دولتی موازی‌کاری نداشته و نداریم و هیچ‌جایی وجود ندارد که رقیب بخش خصوصی باشیم بلکه با تعامل و همراهی حرکت بر پایه برنامه‌های از پیش تعیین شده را در دستور کار خودمان قرار داده‌ایم.

صاحب محمدی اظهار کرد: بیمارستان‌های نیمه‌تمام متعددی را که سال‌ها معطل بوده، شناسایی و تکمیل کرده‌ایم و این روند را با جدیت ادامه خواهیم داد تا بتوانیم خدمات مناسب‌تری در بخش‌های مختلف به مردم ارائه کنیم.

استاندار اسبق هرمزگان با اشاره به این که ستاد اجرایی پس از شناسایی پروژه‌های اولویت‌دار، مجری را هم همان دستگاه‌های مربوطه قرار می‌دهد و دخالتی در اجرای پروژه‌ها نمی‌کند، تصریح کرد: در زمینه مدرسه‌سازی نیز 1900 مدرسه با 10 هزار و 300 کلاس را در دستور کار داشتیم که فقط 15 درصد از کار باقیمانده است و 85 درصد مدارس و کلاس‌ها تحویل شده است و کار برای تکمیل مابقی کلاس‌ها نیز ادامه دارد.

وی در پایان به ساخت 220 مرکز بهداشتی و درمانی در کشور توسط ستاد اجرایی اشاره کرد و گفت: 40 هزار مسکن محرومان ساخته و تحویل شده و هزار و 510 مرکز فرهنگی نیز در مناطق عمدتا روستایی و حاشیه‌ شهرها تکمیل و عملیاتی شد تا در خدمت مردم باشد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها