کد خبر: 428224
|
۱۳۹۹/۰۶/۰۲ ۱۶:۰۱:۰۹
| |

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران:

امنیت خود را در جهان ناامن مدیون شهدا هستیم

معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: ملت صبور ایران، بزرگترین قربانی تیغ خشونت و تروریسم شیطانی است و گرچه جهان امروز هراسناک از اعمال غیرانسانی تمامی تروریست ها، امنیت خویش را از کف داده اما ایران اسلامی در سایه خون شهدا و رشادت ها و صبوری خانواده ها شهدا در امنیت کامل است.

امنیت خود را در جهان ناامن مدیون شهدا هستیم
کد خبر: 428224
|
۱۳۹۹/۰۶/۰۲ ۱۶:۰۱:۰۹

اعتمادآنلاین| سعید اوحدی روز یکشنبه در پیامی که توسط عبدالله پاکار رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان در پنجمین همایش اسوه های صبوری بزرگداشت شهدا و جانبازان ترور گیلان در رشت قرائت شد، اظهار داشت: هر قطره خونی که در راه حق و دین مبین اسلام ریخته شود، ریشه درخت اسلام را تنومندتر می کند.

وی در این مطلب تصریح کرد : شهادت هنر مردان خداست که خط سرخ شهادت را مستدام دارند و در این راه خداوند، بندگان شایسته خود را به مقام شامخ "عند ربهم یرزقون" می رساند.

معاون رئیس جمهورافزود : ملت صبور ایران، بزرگترین قربانی تیغ خشونت و تروریسم شیطانی است و گرچه جهان امروز هراسناک از اعمال غیرانسانی تمامی تروریست ها، امنیت خویش را از کف داده اما ایران اسلامی در سایه خون شهدا و رشادت ها و صبوری خانواده ها شهدا در امنیت کامل است.

اوحدی اضافه کرد: به احترام خون تمامی شهیدان و هم نوا با تمام آزادی خواهان جهان در پنجمین همایش اسوه های صبوری انزجار خویش را از پویش شیطانی تروریسم ابراز داشته و پیام همدردی ملت بزرگ ایران را به تمامی قربانیان آن در همه جای عالم ابراز می کنیم.

معاون رئیس جمهور و رئیس بیناد شهید و امور ایثارگران در انتهای پیام خود ابراز داشت: امید آنکه در فردایی بهتر، ریشه این عمل شیطانی خشکیده شده و تمامی ملت ها از سایه هراسناک آن رهایی یابند.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها