کد خبر: 428296
|
۱۳۹۹/۰۶/۰۳ ۰۸:۳۹:۰۵
| |

قهرمانی که امکان تمرین حرفه‌ای ندارد

ملی‌پوش تپانچه ایران گفت: تمرینات من خشک روی دیوار انجام می‌شود. فقط تمرینات بادی را دارم که گاهی به باشگاه می‌روم اما تمرینات بدنسازی را سعی می‌کنم در خانه انجام دهم.

قهرمانی که امکان تمرین حرفه‌ای ندارد
کد خبر: 428296
|
۱۳۹۹/۰۶/۰۳ ۰۸:۳۹:۰۵

اعتمادآنلاین| گلنوش سبقت‌اللهی درباره شرایط تمرینی‌اش در اوضاع کرونا اظهار داشت: من به اردو دعوت شدم اما با این شرایط ترجیح دادم در اصفهان بمانم. در اینجا هم سالن 25 نداریم تا خفیف تمرین کنم. تمرینات من خشک روی دیوار انجام می‌شود. فقط تمرینات بادی را دارم که گاهی به باشگاه می‌روم اما تمرینات بدنسازی را سعی می‌کنم در خانه انجام دهم.

بانوی ملی‌پوش تپانچه ایران در پاسخ به این سوال که شما برای کسب سهمیه از نظر رنکینگ نزدیک بودید، این تمرینات انفرادی شما را نگران نمی‌کند که ممکن است سهمیه توکیو را از دست بدهید، خاطرنشان کرد: خیر چون آینده بسیار پرابهام است. به آن فکر نمی‌کنم تا اذیت نشوم. اصلا مشخص نیست ما اسفندماه مسابقه داریم یا نه به همین دلیل ترجیح می‌دهم از "حال" لذت ببرم.

وی درباره شروع تمرینات ورزشکاران دیگر کشورها، عنوان کرد: آنها شرایط تمرین را دارند و امکانات‌شان فقط در پایتخت نیست. ورزشکاران کشورهای دیگر می‌توانند در شهرها و باشگاه‌های خودشان تمرین کنند.

سبقت‌اللهی درباره تعویق المپیک و اینکه فکر می‌کردی بازی‌ها سال بعد برگزار شود، گفت: اصلا فکرش را نمی‌کردم. ما از اردوی دانمارک و آلمان برگشتیم، قرار بود بعد از چند روز به هند برویم. این مسابقات آخرین شانس من برای کسب سهمیه بود. بعد از مدتی اعلام کردند ورزشکاران باید قرنطینه شوند، در ادامه گفتند مرزها به روی ایران بسته شده، بعد هم خبر لغو مسابقات و در نهایت تعویق المپیک اعلام شد. من سهمیه نگرفته بودم اما این خبر برای کسانی که می‌خواستند در المپیک شرکت کنند شوک بزرگی بود.

بانوی ملی‌پوش ایران درباره وضعیت مالی و گرانی تجهیزات ورزشی، یادآور شد: بسته ساچمه 280 هزارتومان شده و حتی تا 300 هزار تومان هم به فروش می‌رسد. اگر خوب تمرین کنیم حداقل هفته‌ای یک بسته نیاز داریم. با فدراسیون صحبت کردم تا به من ساچمه بدهند. امیدوارم موافقت کنند. تجهیزات تیراندازی بسیار گران شده است، من که حرفه‌ای کار می‌کنم از این قیمت‌ها وحشت دارم چه برسد به کسانی که تازه می‌خواهند این ورزش را شروع کنند.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها