رسول‌پناه شرایط جدایی بازیکنان پرسپولیس را تشریح کرد

سرپرست مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس: ما دوست داریم همه بازیکنان در تیم‌مان بمانند، اما اگر نخواستند که این اتفاق رخ بدهد، شرایط جدایی مشخص است و برای هر بازیکنی که از تیم‌مان جدا می‌شود، آرزوی موفقیت می‌کنیم.

رسول‌پناه شرایط جدایی بازیکنان پرسپولیس را تشریح کرد
کد خبر: 428489
|
۱۳۹۹/۰۶/۰۴ ۰۷:۵۹:۰۰

اعتمادآنلاین| بازیکنان پرسپولیس همچنان از رفتار‌های مهدی رسول‌پناه شاکی و عصبانی هستند و این وضعیت در آستانه مهمترین بازی سال یعنی دربی جام حذفی هم فروکش نکرده است. در همین دو هفته گذشته، تقریباً همه بازیکنان یک دور با رسول‌پناه و همکارانش مذاکره بر سر تعیین تکلیف فصل آینده و طلب این فصل‌شان داشتند، اما هیچ عایدی از این همه جلسه به دست نیامد و غیر از سه بازیکن که خودشان درخواست ماندن داده بودند، هیچ‌کس با لبخند رضایت از اتاق سرپرست مدیرعامل باشگاه خارج نشد.


گفته می‌شود رسول‌پناه از بازیکنان پرسپولیس خواسته بخشی از پاداش‌های این فصل خود را ببخشند، بیشتر از 80 درصد از قرارداد لیگ نوزدهم را دریافت نکنند و بدون بالا بردن رقم اصلی قرارداد، به فکر تمدید باشند. شرایطی که فقط سه نفر آن را پذیرفتند و قرار شد در پرسپولیس بمانند، اما بقیه شاکی و عصبانی هستند.


در این مورد شنیدیم ویدئویی از مصاحبه تلویزیونی رسول‌پناه در گروهی که تعداد زیادی از بازیکنان پرسپولیس در آن حضور دارند، منتشر شده که در این ویدئو، سرپرست مدیرعاملی باشگاه می‌گوید: «ما دوست داریم همه بازیکنان در تیم‌مان بمانند، اما اگر نخواستند که این اتفاق رخ بدهد، شرایط جدایی مشخص است و برای هر بازیکنی که از تیم‌مان جدا می‌شود، آرزوی موفقیت می‌کنیم. روی قرارداد بازیکنان هم بند فسخ 300 تا 400 هزار دلاری داریم و آن‌ها باید این شرایط را بپذیرند و...»


این ویدئو شرایط را برای باشگاه بدتر کرده زیرا تعداد زیادی از بازیکنان ناراضی تیم، ترجیح می‌دهند از پرسپولیس جدا شده و به تیم‌های دیگر بروند زیرا در غیر این صورت، باید تصمیمات یک‌طرفه رسول‌پناه را بپذیرند.

منبع: خبرورزشی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها