هشدار در مورد خطر فرونشست زمین در تهران

عضو شورای شهر تهران گفت: برداشت از معادن شن و ماسه در منطقه 18 تهران می‌تواند سبب ایجاد فرونشست زمین شود و این موضوع تهدیدی برای شهروندان در این منطقه است.

هشدار در مورد خطر فرونشست زمین در تهران
کد خبر: 428603
|
۱۳۹۹/۰۶/۰۴ ۱۳:۱۸:۰۳

اعتمادآنلاین| زهرا صدراعظم نوری در صحن امروز شورای شهر درباره مشکلات منطقه 18 اظهار داشت: 4 معارضه درباره بزرگراه شهید بروجردی وجود دارد که یکی از آنها باغ یک و نیم هکتاری است که جای تأسف دارد در زمان طراحی، بزرگراه از وسط این باغ عبور داده شده بنابر این انتظار داریم که تهاتر این موضوع هر چه سریع‌تر انجام گیرد.

وی افزود: بلوار بهار در منطقه 18 حدود 70 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و انتظار می‌رود با اختصاص بودجه باقیمانده این پروژه نیز به اتمام برسد که بر اساس پیش‌بینی‌ها حدود 20 میلیارد برای این پروژه لازم است.

عضو شورای شهر تهران ادامه داد: اجرای طرح شهربانو در منطقه 18 از جمله طرح‌های بسیار مناسب است که احتمالا طی چند ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد و سرانجام آن باید در اولویت قرار گیرد و شورای شهر هم حمایت‌های لازم را انجام دهد.

نوری در پایان ضمن هشدار نسبت به وجود معادن شن و ماسه در منطقه 18 گفت: این معادن در کنار اینکه یک ظرفیت برای کشور به شمار می‌روند برای سلامت شهروندان هم یک تهدید محسوب می‌شود و اگر به آن توجه نشود به دلیل ایجاد فرونشست ناشی از برداشت شن و ماسه ممکن است اتفاقات ناگواری رخ دهد که نتوانیم آن را کنترل کنیم.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها