تاریخ شروع اردوی تیم ملی بوکس اعلام شد

تاریخ شروع دور جدید اردوهای تیم ملی بوکس توسط کادرفنی و فدراسیون مشخص شد.

تاریخ شروع اردوی تیم ملی بوکس اعلام شد
کد خبر: 428616
|
۱۳۹۹/۰۶/۰۴ ۱۴:۱۲:۵۹

اعتمادآنلاین| پس از آن که ستاد ملی مبارزه با کرونا روز گذشه اجازه آغاز اردوهای تیم ملی بوکس را صادر کرد،‌ با تصمیم مسوولان فدراسیون و سرمربی تیم ملی مقرر شد که دور جدید تمرینات مشت زنان، با رعایت پروتکل‌های بهداشتی از تاریخ 20 شهریورماه 1399 آغاز شود.

البته قرار است در 10 روز اول اردوها تمرینات تنها با حضور دو المپین بوکس ایران یعنی دانیال شه‌بخش و سید شاهین موسوی پیگیری شود و سپس از اول مهرماه بوکسورهای مد نظر کادرفنی به تمرینات اضافه شوند.

مسابقات پیش روی تیم ملی ایران، رقابت‌های انتخابی المپیک جهانی است که سال آینده میلادی به میزبانی فرانسه برگزار خواهد شد. در سال 2020 به دلیل شیوع ویروس کرونا مسابقاتی پیش روی بوکسورها نیست.

علیرضا استکی، سرمربی تیم ملی گفت: در واقع شرایط برای ما خیلی سخت شد، اما اعلام آمادگی می‌کنیم تا همه بوکسورها آماده شوند. از اول مهر در هر دو وزن دو بوکسور را به اردوها دعوت می‌کنیم تا پس از بررسی شرایط آن‌ها بهترین‌ها را در اردو حفط کنیم. پس از آن‌ هم باید رقابت‌های کشوری را برگزار کنیم تا در نهایت بهترین نفرات را که حدودا 6 یا 7 بوکسور خواهند بود، در اردوها حفظ کرده و برای مسابقات انتخابی المپیک آماده شویم.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها