فرمانده نیروی زمینی ارتش:

توانمندی موشک‌های ما منحصر به فرد است

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: امروز قابلیت و توانمندی موشک‌های ما که منحصر به فرد نیز هستند، می‌تواند به راحتی توان دفاعی جمهوری اسلامی را تأمین کند. این قابلیت‌ها  قدرت بازدارندگی ما را فراتر از حد انتظار برده است.

توانمندی موشک‌های ما منحصر به فرد است
کد خبر: 428828
|
۱۳۹۹/۰۶/۰۵ ۱۳:۵۶:۴۲

اعتمادآنلاین| امیر سرتیپ کیومرث حیدری، فرمانده نیروی زمینی ارتش امروز (چهارشنبه) در حاشیه بازدید از قرارگاه لشکر 16 زرهی قزوین گفت: نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی به‌عنوان یک مجموعه محوری با تدابیر فرماندهی کل قوا نامگذاری شد، زیرا محور عملیات این نیرو در زمین است و امروز با عنایت الهی و اطاعت محض از فرامین مقام معظم رهبری، نیروی زمینی با آمادگی بالای خود توانمندی این را دارد که با همکاری سایر نیروهای مسلح پوزه هر تهدیدکننده‌ای را در کمترین زمان به خاک بمالد.

وی با اشاره به 23 رسته پیچیده در نیروی زمینی ارتش افزود: پیچیده‌ترین این رسته‌ها نیز بخش متحرک هوایی و هوانیروز است که به یاری خدا در این حوزه نیز قطع وابستگی کامل را داریم. امروز نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در چرخه دفاعی روی پای خود ایستاده و به هیچ کشوری وابسته نیست.

امیرسرتیپ حیدری توان دفاعی را یک مؤلفه دانست و تصریح کرد: یک وسیله دفاعی نمی‌تواند به تنهایی توان دفاعی را تکمیل کند و باید در بردها و توانمندی دارای تجهیزات مختلف باشد و امروز تاکید ما بر دقیق‌زن کردن، نقطه‌زن کردن، اتوماسیون و هوشمند کردن تجهیزات است که هر یک از این‌ها می‌تواند چرخه و مؤلفه دفاعی را تکمیل کنند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش یادآور شد: امروز قابلیت و توانمندی موشک‌های ما که منحصر به فرد نیز هستند، می‌تواند به راحتی توان دفاعی جمهوری اسلامی را تأمین کند. این قابلیت‌ها قدرت بازدارندگی ما را فراتر از حد انتظار برده است.

امیر حیدری قزوین را یکی از استان‌های خوشنام و نام‌آور در دوران دفاع مقدس دانست و افزود: قرارگاه لشکر 16 زرهی این استان نیرویی پرقدرت و با توان نظامی بالا بوده و با تقدیم شهدای زیادی برای همیشه در تاریخ ماندگار خواهد بود.

فرمانده نیروی زمینی ارتش هدف از بازدید از قرارگاه عملیاتی لشکر 16 و تیپ 116 را بررسی آخرین دستاوردهای نظامی و توان دفاعی این یگان‌ها خواند و گفت : امروز این مجموعه در اوج آمادگی رزمی قرار دارد و آماده انجام هر نوع ماموریتی در است.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها