معاون سیاسی فرماندار رشت:

سواحل و تفرجگاه‌های رشت مسدود می‌شود

معاون سیاسی فرمانداری شهرستان رشت گفت: راه ورودی سواحل و تفرجگاه‌های شهرستان رشت در راستای جلوگیری از تجمعات گردشگران و پیشگیری از شیوع کرونا مسدود می‌شود.

سواحل و تفرجگاه‌های رشت مسدود می‌شود
کد خبر: 429089
|
۱۳۹۹/۰۶/۰۷ ۱۰:۲۱:۳۹

اعتمادآنلاین| فریبرز سعیدی‌کیا در ستاد ساماندهی سواحل و تفرجگاه های شهرستان رشت با بیان اینکه شهرستان رشت به لحاظ وضعیت ابتلا به بیماری کرونا در وضعیت قرمز قرار دارد، اظهار کرد: بر همین اساس با توجه به تجمع مسافران و گردشگران در سطح سواحل و تفرجگاه‌ها، کلیه ورودی‌های شهرستان به سواحل رشت در ایام تعطیلات پیش رو مسدود می‌شود.

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری رشت با تاکید بر لزوم حفظ شعائر و حرمت تاسوعا و عاشورای حسینی، خاطرنشان کرد: با افراد هنجارشکنی که حرمت این ایام را حفظ نمی‌کنند و اقدام به حرمت شکنی و هنجار شکنی در سطح تفرجگاه‌ها می‌کنند، برخورد می‌شود.

محمدعلی ویشکایی، معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری رشت نیز در این جلسه با اشاره به وضعیت قرمز کرونا در شهرستان رشت و حرمت ایام عزاداری ماه محرم، از مسافران خواست: به طور جد از سفر به شهرستان رشت و حضور در مناطق گردشگری و تجمعات پرهیز کنند.

وی با اشاره به سوابق درخشان مهمان نوازی مردم گیلان، گفت: با وجود اینکه مهمان نوازی با فرهنگ مردم این دیار درهم تنیده شده است، اما به دلیل شیوع بیماری کرونا، استان گیلان و شهرستان رشت به هیچ وجه آماده پذیرایی از مسافران و گردشگران نیست و در همین راستا از هموطنان میخواهیم از سفر به استان گیلان و شهرستان رشت اجتناب کنند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها