کد خبر: 429112
|
۱۳۹۹/۰۶/۰۷ ۱۲:۱۰:۴۸
| |

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس:

مجلس پیگیر بازگشت 27 میلیارد دلار ارز است

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با بیان اینکه حدود 27 میلیارد دلار ارز حاصل از صادرات به کشور بازنگشته است، گفت: مجلس پیگیر بازگشت این ارزها به کشور است.

مجلس پیگیر بازگشت 27 میلیارد دلار ارز است
کد خبر: 429112
|
۱۳۹۹/۰۶/۰۷ ۱۲:۱۰:۴۸

اعتمادآنلاین| جعفر قادری عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با اشاره به راهبردی که نمایندگان برای بازگشت ثبات در بازار ارز و پایان نوسانات دنبال می کنند، گفت: کمیسیون‌های تخصصی مجلس در این زمینه اقدامات لازم را انجام داده‌اند و جلساتی نیز در این راستا با مسئولان بانک مرکزی و وزرای اقتصادی دولت داشته‌اند.

وی با بیان اینکه یکی از مشکلات که باعث عدم ثبات در بازار ارز در چند وقت اخیر شده است عدم بازگشت ارزهای ناشی از صادرات است، ادامه داد: عددی که اعلام می‌شود حدود 27 تا 29 میلیارد دلار است که باید با تمهدایت دولت این ارزها به کشور بازگردد.

نماینده شیراز در مجلس با تاکید براینکه 27 میلیارد دلار عدد بالایی است، اضافه کرد: برای کشوری که حدود 43 میلیارد دلار پاسخگوی نیازهای ارزی‌اش است این عدد، عدد قابل توجه‌ای است.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس با بیان اینکه قطعا پیگیر بازگشت ارز حاصل از صادرات خواهد بود، اظهار داشت: دولت هم باید پرونده‌ افرادی که ارزهای حاصل از صادرات را برنگردانده‌اند را بررسی کند و برخوردهای لازم را انجام دهد.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها