کد خبر: 429120
|
۱۳۹۹/۰۶/۰۷ ۱۳:۰۲:۳۶
| |

دعوا در پرتغال بر سر مهدی طارمی

در حالی که طی روزهای گذشته اخباری درباره توافق مهدی طارمی و باشگاه پورتو منتشر شده اما دیگر تیم بزرگ پرتغالی قصد دارد مهاجم ایرانی را به خدمت بگیرد.

دعوا در پرتغال بر سر مهدی طارمی
کد خبر: 429120
|
۱۳۹۹/۰۶/۰۷ ۱۳:۰۲:۳۶

اعتمادآنلاین| سایت پرتغالی Maisfutebol" " گزارشی در ارتباط با مهدی طارمی و احتمال های‌جک شدن این بازیکن منتشر کرده است. براساس این گزارش:" مهدی طارمی در حال حاضر با پورتو به توافقاتی رسیده اما اسپورتینگ لیسبون علاقه زیادی به مهاجم ایرانی ریوآوه نشان داده و سعی دارد او را از مسیر پورتو منحرف کند.

در این گزارش همچنین آمده است :" اسپورتینگ پیشنهادی بیش از دومیلیون یورو ناخالص در هر فصل را به این بازیکن ارائه داده است که تقریبا دوبرابر دستمزدی است که پورتو در ابتدا به طارمی پیشنهاد داده بود.اسپورتینگ برای این انتقال دنبال جالب و شکست دادن رقیب در جذب طارمی با آنترو هنریک مدیرورزشی سرشناس سابق تیم پورتو و پاری سن ژرمن و همچنین رائول کاستا مسئول سابق بخش حقوقی باشگاه پورتو در حال مذاکره هستند تا بتوانند مسیر مهاجم تیم ملی ایران را از پورتو به سمت لیسبون تغییر بدهند.

با وجود این گزارش اما آنچه به نظر می رسد که پورتو در موقعیت بهتری برای به خدمت گرفتن مهدی طارمی باشد حضور این تیم در رقابت های لیگ قهرمانان فصل آینده است. اسپورتینگ فصل گذشته را پایین تر از پورتو، بنفیکا و براگا در رتبه چهارم به پایان رساند.

منبع: ورزش سه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها