دروازه‌بان تیم ملی فوتسال زنان :

اگر قرار باشد ما را نادیده بگیرند افت می‌کنیم

دروازه‌بان تیم ملی فوتسال زنان گفت: در صورت برگزار نشدن لیگ باید اردوها را خیلی فشرده برگزار کنند و با اردویی که بار فنی بالایی دارد به آمادگی جسمانی برسیم. اگر قرار باشد ما را نادیده بگیرند، افت می‌کنیم.

اگر قرار باشد ما را نادیده بگیرند افت می‌کنیم
کد خبر: 429223
|
۱۳۹۹/۰۶/۰۸ ۰۸:۲۴:۰۰

اعتمادآنلاین| زهرا لطف‌آبادی روز شنبه اظهار داشت: باید در ابتدای بحران کرونا بازی‌های مرحله پلی‌آف لیگ برتر فوتسال زنان ادامه می‌یافت زیرا تنها سه بازی باقی مانده بود. می‌توانستیم با همان شرایط حرفه‌ای بازی‌ها را پیش ببریم اما با تعویق مسابقات لیگ به دلیل کرونا از آمادگی بدنی دور شدیم. ما در حمله عالی بودیم اما در این زمان کوتاه نمی‌توانستیم روی حمله و دفاع کار کنیم و شرایط ما در برابر تیم‌هایی که ترکیب دفاعی داشتند، سخت‌تر شد.

وی افزود: داوری بازی برگشت تیم هیات فوتبال خراسان برابر مس رفسنجان خیلی ضعیف بود و در دقیقه سوم سه خطا گرفت و افتضاح بود. اگر داور مدیریت بهتری داشت شرایط به گونه دیگری رقم می‌خورد. از داوری ضربه خوردیم و او دو پنالتی را نادیده گرفت و کسی هم برای این اعتراض جواب درستی به ما نداد.

ملی‌پوش فوتبال زنان عنوان کرد: اکنون باید با کرونا زندگی کنیم و درآمد ما از بازی کردن است اما اگر لیگ فصل آینده برگزار نشود به فوتسال زنان آسیب می‌رسد و از شرایط فنی خود دور می‌شویم. همچنین انتظاری که در لیگ از ما وجود دارد، سرمربی تیم ملی نمی‌تواند از ما داشته باشد. باید با مدیریت و برنامه ریزی خوب لیگ برتر را به طور متمرکز برگزار و در خصوص افزایش حامیان مالی شیوه جدیدی را انتخاب کنند.

وی ادامه داد: در صورت برگزار نشدن لیگ باید اردوها را خیلی فشرده کنند و با اردویی که بار فنی بالایی دارد به آمادگی جسمانی برسیم. اگر قرار باشد ما را نادیده بگیرند، افت می‌کنیم.

لطف آبادی گفت: در این مدت از باشگاه‌های دیگر پیشنهاد دریافت کرده‌ام و تیم هیات فوتبال خراسان هم معلوم نیست در فصل جدید در فوتسال زنان تیم‌داری کند زیرا هنوز پیشنهادی به من نداده است.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها