کد خبر: 429466
|
۱۳۹۹/۰۶/۰۹ ۱۴:۴۵:۲۱
| |

سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور در مجلس:

طرح‌ها و لوایح مربوط به اشتغال و معیشت در اولویت مجلس یازدهم است

سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور در مجلس بر اینکه اولویت اصلی مجلس یازدهم معیشت و اقتصاد است، گفت: رئیس، هیات‌رئیسه و کمیسیون‌های تخصصی مجلس رسیدگی به معیشت مردم را سرلوحه کار خود قرار داده‌اند.

طرح‌ها و لوایح مربوط به اشتغال و معیشت در اولویت مجلس یازدهم است
کد خبر: 429466
|
۱۳۹۹/۰۶/۰۹ ۱۴:۴۵:۲۱

اعتمادآنلاین| سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور در مجلس معتقد است مجلس یازدهم برای تأثیر در معیشت سطح جامعه، به دنبال رسیدگی اولویت‌دار به طرح‌ها و لوایح مربوط به حوزه اشتغال و معیشت است.

علی حدادی با تأکید بر اینکه اولویت اصلی مجلس یازدهم معیشت و اقتصاد است، گفت: رئیس، هیات‌رئیسه و کمیسیون‌های تخصصی مجلس رسیدگی به معیشت مردم را سرلوحه کار خود قرار داده‌اند.

نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در مجلس شورای اسلامی بر همین اساس تصریح کرد: تأمین معیشت مردم و ایجاد اشتغال از جمله موضوعاتی است که طرح‌ها و لوایح مربوط به آن در اولویت کار مجلس قرار خواهد گرفت.

وی در ادامه با تأکید بر اینکه اقتصاد، معیشت و ایجاد اشتغال طرح‌های بسیار خوبی در مجل دارد که در اولویت قرار خواهد گرفت، عنوان کرد: نمایندگان مجلس مسائلی را به صورت اولویت دار بررسی می کنند که در سطح جامعه اثرگذار باشد.

حدادی ادامه داد: کمیسیون امور داخلی کشور در عرصه جهش تولید، آمایش سرزمین را اولویت قرار داده تا توزیع اعتبارات به صورت عادلانه انجام شده و نظارت بر مجموعه اعتبارات استانی، مسائل مناطق مختلف کشور را حل کند.

وی تأکید کرد: توجه به معیشت مردم زمانی موثر است که ایجاد اشتغال کنیم و این موضوع به صورت مستقیم یکی از مولفه‌های معیشتی مردم است.

سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: جز موارد اقتصادی و معیشتی طرح‌های دیگری فوریت و اولویت ندارد و به صورت عادی و طبق روال بررسی می شود.

منبع: خانه ملت

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها