پنهانکاری فدراسیون فوتبال درباره نامه فیفا

فدراسیون فوتبال که پیش از این هم محکومیت مارک ویلموتس را پنهان کرده بود، این بار هم به پنهان کاری های خود ادامه داده و در اقدامی عجیب نامه فیفا را پنهان کرده است. 

پنهانکاری فدراسیون فوتبال درباره نامه فیفا
کد خبر: 429704
|
۱۳۹۹/۰۶/۱۰ ۱۵:۵۳:۰۰

اعتمادآنلاین| امروز فیفا نامه ای بابت ورود قوه قضاییه و مجلس به پرونده مارک ویلموتس برای فدراسیون فوتبال ارسال کرده و در این باره توضیح خواسته است. حالا تصویر نامه فیفا به فدراسیون فوتبال منتشر شده و اگر بخواهیم از اصل ماجرا هم چشم پوشی کنیم، یک نکته بسیار جالب در این نامه به چشم می خورد. تاریخ ارسال این نامه که مربوط به 4 روز پیش یعنی پنجشنبه، 6 شهریور است.

فدراسیون فوتبال که پیش از این هم محکومیت مارک ویلموتس را پنهان کرده بود، این بار هم به پنهان کاری های خود ادامه داده و در اقدامی عجیب نامه فیفا را پنهان کرده است.

البته گفته می شود فدراسیون روز جمعه وزارت ورزش را در جریان ارسال این نامه قرار داده و تصمیم گرفته شده نامه منتشر نشود و مسئولان فدراسیون فوتبال به صورت محرمانه با قوه قضاییه و مجلس در خصوص حساسیت های فیفا رایزنی کنند. حالا فدراسیون فوتبال باید ظرف چند روز آینده به فیفا توضیح بدهد داستان کشیده شدن پرونده مارک ویلموتس به دادستانی و مجلس چیست؟ از آن سو مسئولان هم در حال پیگیری هستند تا مشخص شود چه کسی از داخل ایران به فیفا گزارش داده است.

منبع: طرفداری

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها