سرتیپ حیدری، فرمانده نیروی زمینی ارتش:

قدرت نظامی ایران، نماد و قدرت برتر در منطقه است

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: تولید تجهیزات و تسلیحات نظامی در نیروی زمینی ارتش موجب شد تا این نیرو در قدرت دفاعی به جایگاه مطلوبی برسد.

قدرت نظامی ایران، نماد و قدرت برتر در منطقه است
کد خبر: 429962
|
۱۳۹۹/۰۶/۱۱ ۱۵:۴۸:۵۴

اعتمادآنلاین| امیر سرتیپ کیومرث حیدری، فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: قدرت سیاسی و بازدارندگی نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران به نماد و قدرت برتر منطقه تبدیل شده است.


فرمانده نیروی زمینی ارتش در بازدید از پادگان 258 شهید پژوهنده این نیرو در شهرستان نهبندان گفت: امروز قدرت سیاسی و بازدارندگی نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران باعث شده استکبار جهانی حتی جرأت حضور در منطقه را نداشته باشد و با ترس منطقه را ترک کند.

وی با اشاره به توان بالای دفاعی و قدرت رزمی نیروی زمینی ارتش افزود: تولید تجهیزات و تسلیحات نظامی در نیروی زمینی ارتش موجب شد تا این نیرو در قدرت دفاعی به جایگاه مطلوبی برسد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش، امنیت پایدار در شرق کشور را مرهون تلاش و جانفشانی همه نیرو‌های مسلح دانست و گفت: هم‌اکنون امنیت بسیار خوبی در مرز‌های شرقی و جنوب شرقی کشور و شمال شرقی کشور برقرار است که این حاصل حضور قدرتمند یگان‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروی انتظامی است و تلاش می‌کنیم تا مردم این مناطق در امنیت پایدار زندگی کنند.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها