کرونا فیلمبرداری «بتمن» را متوقف کرد

تست کروناویروس رابرت پتینسون مثبت شده و به این ترتیب مراحل تولید «بتمن» در بریتانیا تنها چند روز پس از آغاز دوباره، معلق شده است.

کرونا فیلمبرداری «بتمن» را متوقف کرد
کد خبر: 430436
|
۱۳۹۹/۰۶/۱۴ ۰۸:۳۲:۰۳

اعتمادآنلاین| برادران وارنر ساعاتی قبل تایید کرد که به خاطر ابتلای یک عضو تیم ساخت این فیلم به کووید -19 فیلمبرداری متوقف شده اما روشن نکرده بود این فرد چه کسی است.

حالا تایید شده که تست کرونای رابرت پتینسون مثبت شده و تولید «بتمن» دوباره به عهده تعویق افتاده است.

بسته به اینکه پتینسون چقدر باید در قرنطینه بماند، تعلیق تهیه فیلم می‌تواند اتفاقی بسیار هزینه‌بر برای برادران وارنر باشد.

«بتمن» در ماه مارس حدود هفت هفته از فیلمبرداری خود را پشت سر گذاشته بود که به خاطر پاندمی مجبور به تعلیق شد.

تخمین زده می‌شود که این پروژه حدود سه ماه دیگر نیاز به فیلمبرداری داشته باشد و سازندگان امیدوار هستند پیش از پایان سال بتوانند به کار پایان دهند.

وقتی شدت ویروس در اواخر بهار بیشتر شد پروژه‌های بی‌شماری مجبور به تعلیق فیلمبرداری خود شدند و در حالی که این بحران سلامت جهانی ادامه دارد، تعداد بسیار کمی از بلاکباسترها توانسته‌اند به کار خود ادامه دهند.

«دنیای ژوراسیک: سلطه» نخستین فیلم بزرگی بود که دوباره کارش را شروع کرد و توانست از جولای به پاین‌وود استودیوز در بریتانیا بازگردد. یونیورسال پیکچرز برای ساخت این فیلم تدابیر پرهزینه‌ای اتخاذ کرده که شامل همه چیز از چک کردن روتین درجه حرارت گرفته تا رزرو کردن هتل برای بازیگران و دست‌اندرکاران به مدت 20 هفته می‌شود.

از آنجا که تولید «بتمن» معلق شده بود، برادران وارنر تاریخ اکران آن را عقب راند و حالا روز اول اکتبر 2021 را برای آن تعیین کرده است.

به غیر از پتینسون، در این فیلم زویی کرویتز در نقش کت‌وومن، پل دینو در نقش ریدلر و جفری رایت در نقش گوردون ظاهر می‌شوند. جان تورتورو، پیتر سارسگارد، جیمی لاسون، اندی سرکیس و کالین فرل دیگر بازیگران این فیلم هستند.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها