کد خبر: 431150
|
۱۳۹۹/۰۶/۱۷ ۰۸:۴۱:۴۰
| |

عادی سازی روابط امارات با رژیم صهیونیستی چیزی جز ذلت به دنبال ندارد

یک عضو هیئت رئیسه فراکسیون دیپلماسی بین‌المللی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که امروز باید همه کشورهای اسلامی به ویژه کشورهای عرب زبان مقابل اقدام خیانت بار امارات بایستند و آن را مجبور به عقب نشینی کنند.

عادی سازی روابط امارات با رژیم صهیونیستی چیزی جز ذلت به دنبال ندارد
کد خبر: 431150
|
۱۳۹۹/۰۶/۱۷ ۰۸:۴۱:۴۰

اعتمادآنلاین| غلامرضا شریعتی، با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری در محکومیت رابطه امارات و رژیم صهیونیستی، بیان کرد: همان طوری که مقام معظم رهبری اشاره داشتند در دنیای اسلام به ویژه کشورهای عربی، هر کشوری که برای برقراری روابط با رژیم جعلی صهیونیستی پا پیش بگذارد در اصل به اسلام و کشورهای اسلامی خیانت کرده است.

این عضو هیئت رئیسه فراکسیون دیپلماسی بین المللی مجلس در ادامه اظهار کرد: عادی سازی روابط امارات با اسرائیل نوعی سدشکنی و خیانت آشکار به جبهه یکپارچه جهان اسلام است. آن ها با این اقدامات در این جبهه یکپارچه شکاف ایجاد کرده و روزنه نفوذ برای سایر کشورها ایجاد می کنند.

نماینده مردم بهشهر در مجلس تصریح کرد: امروز باید همه کشورهای اسلامی به ویژه کشورهای عرب زبان مقابل این اقدام خیانت بار امارات بایستند و آن را مجبور به عقب نشینی کنند. امارات باید از این هشدارها درس بگیرد.

شریعتی در پایان تاکید کرد: تاکنون کشورهایی که رو به عادی سازی روابط با رژیم جعلی صهیونیستی آورده اند، چیزی جز ذلت و خواری نصیبشان نشده است. همان طوری که رهبری تاکید داشتند امارات با این اقدام به کشورهای اسلامی خیانت کرد و امیدواریم تا دیر نشده از مسیر اشتباهی که رفته بازگردد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها