نماینده شهرکرد در مجلس:

امروز به دلیل نگاه سیاسی به وزارت صمت، بازار اجناس و کالا رها شده است

نماینده شهرکرد در مجلس گفت: امروز به دلیل نگاه سیاسی به وزارت صمت، بازار و نظارت بر قیمت اجناس و کالاها رها شده است، در حالی که وزارت صمت مستقیما با معیشت مردم ارتباطی تنگاتنگ دارد.

امروز به دلیل نگاه سیاسی به وزارت صمت، بازار اجناس و کالا رها شده است
کد خبر: 431165
|
۱۳۹۹/۰۶/۱۷ ۰۹:۱۱:۳۳

اعتمادآنلاین| احمد راستینه نماینده مردم شهرکرد در مجلس شورای اسلامی ، درباره عدم نظارت دولت بر بازار با وجود تعداد زیادی دستگاه و سازمان نظارتی، اظهار داشت: متاسفانه نگاه دولت به وزارت صمت کاملا سیاسی است و از روزی که تصمیم رئیس‌جمهور در جداسازی بخش بازرگانی از وزارت صمت با مخالفت مجلس محقق نشد، قوه مجریه بنای تقابل با قوه مقننه گذاشته است.

وی افزود: ‌نوع هدایت وزارت صمت به گونه‌ای است که جامعه را به این نتیجه برساند که سیاست گذاری دولت در تقابل با سیاست گذاری مجلس بوده و قوه مجریه به دنبال منافع مردم و مجلس بنای دفاع از منافع مردم را ندارد.

وزارت صمت نظارت بر بازار را رها کرده

نماینده شهرکرد در مجلس گفت: متاسفانه امروز به دلیل نگاه سیاسی به وزارت صمت، بازار و نظارت بر قیمت اجناس و کالاها رها شده است. در حالی که وزارت صمت مستقیما با معیشت مردم و مدیریت بازار ارتباط تنگاتنگی دارد.

راستینه گفت: ‌نگاه سیاسی به وزارت صمت آسیب‌های سنگینی را به مردم تحمیل کرده و متاسفانه هیچ کدام از دستگاه‌های نظارتی در وزارت صمت و حتی سازمان تعزیرات و سازمان حمایت از تولید کنندگان به وظایف قانونی خود عمل نکرده و این وزارتخانه منجر به افزایش هزینه‌های سفره مردم شده و جیب مردم را خالی‌تر کرده است.

وی افزود:‌ دولت باید متوجه شود که نگاه سیاسی به این حوزه می‌تواند منجر به تاثیر مستقیم و منفی بر معیشت و اقتصاد مردم داشته باشد لذا مجلس وظیفه دارد که به این بازی سیاسی دولت در وزارت صمت پایان دهد.

دولت اراده‌ای برای حل مسائل و مشکلات وزارت صمت ندارد

نماینده شهر کرد در مجلس خاطرنشان کرد: مجلس باید تصمیم عاجلی برای برون رفت از این تصمیم سیاسی دولت در وزارت صمت و افزایش نظارت بر بازار اتخاذ کند.

راستینه گفت:‌ متاسفانه دولت اراده‌ای برای حل مسائل و مشکلات وزارت صمت نداشته و بر همین اساس بازار و نظارت بر آن رها شده است.

منبع: قارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها