کد خبر: 431284
|
۱۳۹۹/۰۶/۱۷ ۱۵:۰۴:۴۰
| |

آرش میراسماعیلی:

خائنین به ایران تا ابد رو سیاه خواهند ماند

رئیس فدراسیون جودو گفت: زیر مجموعه فدراسیون جهانی جودو هستیم، اما رو سیاهی به کسانی می‌ماند که به کشورشان خیانت کردند و کشور خود را فروختند و می‌خواهند علیه کشور خود شهادت بدهند. مردم ما بهترین قاضی هستند و می‌توانند در خصوص کسانی که برای منافع شخصی خود فرار کردند قضاوت کنند.

خائنین به ایران تا ابد رو سیاه خواهند ماند
کد خبر: 431284
|
۱۳۹۹/۰۶/۱۷ ۱۵:۰۴:۴۰

اعتمادآنلاین| آرش میراسماعیلی در خصوص صدور روادید تیم اعزامی جودو ایران برای حضور در دادگاه CAS اظهار داشت: جا دارد از همکاری سفارت سوئیس در ایران و سفارت ایران در سوئیس واقعا تشکر کنم. با توجه به محدودیت خاص در رفت و آمد کشورها و صدور ویزای شِنگن، سفارت‌های ایران و سوئیس همکاری خوبی انجام دادند.

وی ادامه داد: وزارت امور خارجه نیز در این راه با ما همصدا شد تا ویزای 5 نفر از هیئت اعزامی صادر شود و قرار است روز پنجشنبه ویزای وکیل ما که در سفر بود نیز صادر شود و فکر نمی‌کنم مشکلی وجود داشته باشد. همچنین باید از علی‌نژاد و سلطانی‌فر تشکر کنم که برادرانه و صادقانه کنار ما بودند و از لحاظ مالی حمایت خوبی انجام دادند و توانستیم با همکاری یکدیگر شرایطی را به وجود بیاوریم که در خصوص هزینه‌ها مشکلی نداشته باشیم، اما انتظار ما در خصوص حمایت مالی از کمیته ملی المپیک بیشتر بود.

رئیس فدراسیون جودو خاطرنشان کرد: فکر می‌کنم در حال حاضر 80 درصد هزینه‌ها تامین شده و از لحاظ هزینه دادرسی و رفت و آمد هیئت همراه مشکلی نداریم. 24 یا 25 شهریورماه نیز هیئت اعزامی به این سفر می‌رود. در این روزهای پایانی در حال تکمیل لایحه دفاعی خود هستیم و امیدواریم روز 26 شهریورماه روز خوبی برای جودو کشور باشد.

میراسماعیلی در خصوص صحبت‌های شهود ایرانی پرونده جودو ایران در شبکه‌های اجتماعی گفت: این صحبت‌ها از سوی این افراد فرار رو به جلو و توجیه کردن خودشان است. خیانت این افراد در هیچ شرایطی قابل توجیه نیست و ما تا روز دادگاه به آنها فرصت دادیم تا علیه کشور خود خیانت انجام ندهند. قطعا خدا کمک خواهد کرد و در این خصوص نیز رو سیاه خواهند شد و شک نکنید چه ما برنده یا بازنده میدان باشیم، مطمئنا با فدراسیون جهانی جودو توافق و مذاکره خواهیم کرد.

وی عنوان کرد: زیر مجموعه فدراسیون جهانی جودو هستیم، اما رو سیاهی به کسانی می‌ماند که به کشورشان خیانت کردند و کشور خود را فروختند و می‌خواهند علیه کشور خود شهادت بدهند. مردم ما بهترین قاضی هستند و می‌توانند در خصوص کسانی که برای منافع شخصی خود فرار کردند قضاوت کنند. کسانی که از ایران رشد کردند و با پول بیت‌المال به همه جا رسیدند حالا قصد دارند علیه کشوشان خیانت کنند. نمی‌دانم این آقایان اگر از پیش برنده هستند چرا دچار نگرانی شدند. امیدوارم دادگاه حکمیت ورزش عادلانه قضاوت کند. وزن هیئت اعزامی کشورمان به هیچ عنوان با هیئت مقابل قابل مقایسه نیست و امیدوارم با کمک خدا بتوانیم دفاع خوبی انجام دهیم.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها