فرمانده قرارگاه خاتم الانبیا:

می‌توانیم مدلی برای محرومیت‌زدایی شهرها طراحی کنیم

فرمانده قرارگاه خاتم الانبیا با اشاره به اینکه اقدامات این قرارگاه در زمینه توسعه زیرساخت‌ها است، گفت: می‌توانیم با همکاری مدیریت شهری مدلی برای محرومیت‌زدایی شهرها طراحی کنیم.

می‌توانیم مدلی برای محرومیت‌زدایی شهرها طراحی کنیم
کد خبر: 431916
|
۱۳۹۹/۰۶/۲۰ ۱۱:۲۲:۲۴

اعتمادآنلاین| سعید محمد در حاشیه سی و پنجمین اجلاس شورای عالی استان‌ها در جمع خبرنگاران افزود: قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا به دلیل خدمات گسترده در توسعه شهرهای مختلف خصوصاً کلانشهرها طی سی و یک سال گذشته، دارای تجربیات بسیار خوب، توانمندی مناسب و ماشین‌آلات و امکانات قابل توجه در توسعه شهری است.

وی با بیان اینکه محرومیت زدایی در کشور متولی دارد، گفت: نهادهایی مانند سازمان بهزیستی، کمیته امداد و مراکز مختلف بر اساس برنامه‌ریزی دولت به صورت سالانه بودجه دریافت می‌کنند.

محمد اظهارداشت: مأموریت ذاتی قرارگاه سازندگی خاتم توسعه زیرساختهای کشور است ولی با توجه به روحیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای کمک به محرومان بخشی از درآمدهای خود را به محرومیت زدایی اختصاص داده است.

فرمانده قرارگاه خاتم الانبیا با بیان اینکه برای توسعه زیرساخت‌ها در روستاهای کمتر برخوردار کارهای بزرگی در سی و یک سال گذشته در حاشیه پروژه‌ها انجام شده است،گفت: در جلسه امروز پیشنهاداتی را ارائه کردیم که بتوانیم مدل‌هایی را برای تامین منابع مالی و رسیدگی بیشتر و بهتر به وضعیت محرومان تعریف کنیم.

وی گفت: با توجه به امکاناتی که مدیریت شهری در شهرها در اختیار دارند، می‌توان در تامین منابع مالی به روش تهاتری عمل کرد و روش‌های تهاتری می‌توانیم اقدامات خوبی انجام دهیم.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها