معاون اول رییس‌جمهور:

مجاهدت‌های عالمانه و اجتهادهای شجاعانه، از ویژگی‌های ممتاز آیت‌الله صانعی بود

معاون اول رییس‌جمهور گفت: مجاهدت‌های عالمانه، اجتهادهای شجاعانه و حضور موثر در تمامی صحنه‌های حساس انقلاب اسلامی، از عضویت در شورای نگهبان تا مسئولیت دادستانی کل کشور و از دوران مبارزه و پیروزی تاکنون از ویژگی‌های ممتاز آیت‌الله صانعی وارسته بود.

مجاهدت‌های عالمانه و اجتهادهای شجاعانه، از ویژگی‌های ممتاز آیت‌الله صانعی بود
کد خبر: 432347
|
۱۳۹۹/۰۶/۲۲ ۱۴:۳۳:۰۱

اعتمادآنلاین| معاون اول رییس جمهور، گفت: مجاهدت‌های عالمانه، اجتهادهای شجاعانه و حضور موثر در تمامی صحنه‌های حساس انقلاب اسلامی، از عضویت در شورای نگهبان تا مسئولیت دادستانی کل کشور و از دوران مبارزه و پیروزی تاکنون از ویژگی‌های ممتاز آیت‌الله صانعی وارسته بود.

متن پیام اسحاق جهانگیری به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم


انالله و اناالیه راجعون

رحلت عالم ربانی و مرجع عالیقدر حضرت آیت‌الله شیخ یوسف صانعی رضوان‌الله تعالی علیه ضایعه‌ای بزرگ و جبران‌نشدنی است.


مجاهدت‌های عالمانه،‌ اجتهادهای شجاعانه و حضور موثر در تمامی صحنه‌های حساس انقلاب اسلامی، از عضویت در شورای نگهبان تا مسئولیت دادستانی کل کشور و از دوران مبارزه و پیروزی تاکنون از ویژگی‌های ممتاز این عالم وارسته بود.

آن مرجع فقید همیشه و همه جا شیفته و مدافع اندیشه‌های راه گشای امام راحل بود و نسبت به دردها و رنج‌های اقشار مختلف مردم حساس و به مسائل زمانه و جامعه خود آشنا بود.

ضایعه بزرگ فقدان این فقیه نواندیش را به مقام معظم رهبری، مراجع عظام تقلید و حوزه‌های علمیه، شاگردان و بستگان به ویژه بیت مکرم ایشان و برادر گرامیشان آیت‌الله شیخ حسن صانعی و به عموم ملت ایران صمیمانه تسلیت می‌گویم و از خداوند متعال برای آن عالم جلیل‌القدر رحمت و رضوان واسعه الهی و علو درجات و برای بازماندگان ارجمند صبر جمیل و اجر جزیل مسالت دارم.

اسحاق جهانگیری


معاون اول رییس جمهور

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها