کد خبر: 432752
|
۱۳۹۹/۰۶/۲۴ ۱۲:۳۹:۱۵
| |

سلیمی، عضو هیات‌رئیسه مجلس:

دولت برنامه ساختاری مبارزه با تحریم‌ها را تدوین و طراحی نکرده است

عضو هیات‌رییسه مجلس گفت: هنوز دولت برنامه ساختاری مبارزه با تحریم‌ها را تدوین و طراحی نکرده است و باید در این زمینه اقدام کند و به سرعت این موارد را به مجلس ارائه دهد.

دولت برنامه ساختاری مبارزه با تحریم‌ها را تدوین و طراحی نکرده است
کد خبر: 432752
|
۱۳۹۹/۰۶/۲۴ ۱۲:۳۹:۱۵

اعتمادآنلاین| علیرضا سلیمی،‌ عضو هیات‌رییسه مجلس ضمن تشریح جلسه صبح امروز (24 شهریورماه) رییس مجلس با رؤسای کمیسون‌های تخصصی قوه مقننه، گفت: در این جلسه عنوان شد که هنوز دولت برنامه ساختاری مبارزه با تحریم‌ها را تدوین و طراحی نکرده است.


علیرضا سلیمی با اشاره به جلسه صبح امروز رییس مجلس با رؤسای کمیسون‌های تخصصی قوه مقننه، گفت: در این جلسه اولویت‌های کمیسیون‌های اقتصادی مجلس مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

وی تاکید کرد: در موضوع فعالیت کمیسیون اقتصادی مباحثی ازجلمه ساماندهی بازار، ساماندهی سهام عدالت، ساماندهی بازار مسکن، اصلاح نظام مالیاتی، اصلاح قوانین بانکداری، مبارزه با قاچاق کالا و ارز، مشکلات مناطق مرزی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت تا راهکار‌هایی برای برخی مشکلات تعیین شود.

عضو هیات‌رییسه مجلس شورای اسلامی افزود: در حال حاضر یکی از نگرانی‌های مجلس این است که این دولت تعهدات غیرقابل انجام برای دولت بعد باقی نگذارد.

این نماینده مجلس تاکید کرد: همچنین در این جلسه عنوان شد که هنوز دولت برنامه ساختاری مبارزه با تحریم‌ها را تدوین و طراحی نکرده است و باید در این زمینه اقدام کند و به سرعت این موارد را به مجلس ارائه دهد.

سلیمی گفت: همچنین در بحث مأموریت‌های کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات روی مباحثی از جمله اصلاح ساختار بودجه سالیانه، هدفمندی یارانه‌ها، عملکرد صندوق توسعه ملی، بدهی‌های دولتی، بسته‌های حمایتی، عملیات فرا بودجه‌ای تاکید شد و مقرر شد تا این اولویت‌ها هرچه سریع‌تر توسط کمیسیون‌های ذی‌ربط اجرایی و عملیاتی شود.

منبع: میزان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها